تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

سرمایه گذاری به روش فرشته

سرمایه گذاران فرشته به‌ دنبال رسیدن به اهداف سرمایه گذاری خود در پروسه‌ ای ۳ تا ۸ ساله‌ هستند. در نتیجه از همان ابتدا موقعیت کسب‌ و کار شما را می ‌سنجند تا ببینند شرکت ‌تان می‌ تواند به اهدافش برسد یا نه.

 

سرمایه گذاران معمولا به‌ امید رسیدن به سود در کسب‌ و کار شما سرمایه گذاری می­‌ کنند (به‌ صورت خرید سهام)؛ برای همین نه‌ تنها کسب‌ و کار شما را با افزایش سرمایه­ حمایت می­‌کنند، بلکه تجربه و دانش خود را نیز در راستای کسب موفقیت در اختیار شرکت شما قرار می‌دهند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری بازار سرمایه(سنا)، آنها می ‌­توانند به ‌تنهایی سرمایه گذاری کنند یا در قالب سندیکا (گروهی از فرشته‌­ها) این کار را انجام بدهند. هر سرمایه گذار فرشته­‌ به حوزه­‌ خاصی از کسب و کار علاقه ‌مند است. این افراد معمولا مبالغی بین ۴۰ میلیون تا ۲ میلیارد تومان سرمایه گذاری می­‌کنند؛ همچنین به‌ واسطه­‌ سندیکاها این مبالغ تا ۸ میلیارد تومان نیز می­ ‌رسد.

 

سرمایه گذاران فرشته به‌ دنبال رسیدن به اهداف سرمایه گذاری خود در پروسه‌­ای ۳ تا ۸ ساله‌ اند. در نتیجه از همان ابتدا موقعیت کسب‌ و کار شما را می­ ‌سنجند تا ببینند شرکت ‌تان می‌ تواند به اهدافش برسد یا نه.

 

سرمایه گذاری فرشته مهم­‌ترین منبع سرمایه گذاری در استارتاپ ­‌ها و شرکت ­‌های نوپاست که به‌ دنبال فروش سهام برای توسعه‌­ کسب‌ و کارشان هستند. از آنجا که بسیاری از سرمایه گذاران فرشته به‌ صورت شخصی سرمایه گذاری می­ ‌کنند، محاسبه‌ مبلغ دقیق سرمایه گذاری تا اندازه ­‌ای دشوار است.

 

با وجود این، تخمین زده می­ ‌شود که سرمایه گذاران فرشته در کسب‌ و کار بریتانیا، در هر فصل (دوره‌­ سه ‌ماهه) حدود ۱٫۵ میلیارد پوند سرمایه گذاری می‌ کنند. این میزان بیش از سه برابر مبلغی است که سالانه برای سرمایه گذاری در شرکت ­‌های نوپا در دسترس قرار دارد. با وجود اینکه تخمین زده می­‌ شود ۱۸ هزار فرشته­‌ سرمایه گذار در بریتانیا وجود دارد، برای سرمایه گذاری در کسب‌ و کارهای شخصی بالقوه­‌ رو به‌ رشد، به تعداد بیشتری از افراد نیاز است.

منبع خبر: بازار سرمایه ایران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics