تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

سرویس استخراج ابری هش‌فلر (HashFlare) استخراج بیت کوین را متوقف کرد !

سایت استخراج ابری ارزهای دیجیتال، هش‌فلر (HashFlare) در ۲۰ ژولای اعلام کرد که از سرویس‌دهی استخراج ابری (Cloud Mining) خودداری می‌کند و به علت مشکل بودن درآمدزایی در این حوزه دستگاه‌های مخصوص الگوریتم SHA-256 خود را خاموش می‌کند.

 

سایت استخراج ابری ارز‌های دیجیتال هش‌فلر در سال ۲۰۱۳ تاسیس شد. سرویس استخراج ابری نوعی خدمات‌دهی استخراج ارز‌های دیجیتال است که افراد با پرداخت مبلغی مشخص، میزان قدرت هش مشخصی را برای یک دوره اجاره می‌کنند و شرکت برای آن‌ها استخراج را انجام می‌دهد. از ویژگی‌های این نوع استخراج این است که شرکت خدمات‌دهی مسئولیت پیکربندی دستگاه و انتخاب استخر مایننینگ کارآمد را به عهده می‌گیرد و کاربر نیازی به خرید تجهیزات برای استخراج ندارد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

سرویس استخراج ابری هش‌فلر (HashFlare) استخراج بیت کوین را متوقف کرد !

دلیل اصلی این اقدام سخت شدن کسب سود در میان نوسانات اخیر بازار برای کمپانی اعلام شده است. بر اساس بیانیه‌ی سایت هش‌فلر مبلغ قراردادها از هزینه‌ی خدمات‌دهی پایین‌تر بوده است؛ همچنین از ۱۸ ژولای درآمد از هزینه‌ی نگهداری و ابقای سرور‌ها کمتر بوده است.

 

این کمپانی در ادامه اظهار داشت:

    ما تمام تلاش ممکن را برای انتخاب راه حل مناسب داشتیم؛ برای مثال ما از هر روشی برای کاهش هزینه‌هایی همچون برق و تعمیر و نگهداری دستگاه‌هایمان انجام دادیم… همچنین بدلیل کاهش سود استخراج بیت‌کوین، ما در ۱۸ ژولای تصمیم گرفتیم دستگاه‌های محاسبه‌گر الگوریتم SHA-256 [یعنی الگوریتمی که برای استخراج بیت‌کوین و بسیاری از ارزها‌ی دیجیتال استفاده می‌شود] را خاموش کنیم؛ در امروز یعنی ۲۰ ژولای تمام این دستگاه‌ها با قرارداد فعال خاموش شدند.

 

در روز قبل سایت هش‌فلر اعلام کرد که کاربران باید «تحت احراز هویت» قرار بگیرند که این امر برای اطمینان از تطبیق اطلاعات کاربر و جلوگیری از پول‌شویی لازم است و در ادامه گفت کاربران احراز هویت شده، محدودیت برداشت ماهیانه و روزانه آن‌ها کاهش می‌یابد.

 

دیروز شرکت صنایع نیمه‌هادی تایوان (TSMC) با توجه به کاهش درآمدزایی و محبوبیت استخراج ارز‌های دیجیتال تخمین درآمد خود را در این زمینه کاهش داد. شرکت TSMC که به تولید چیپ برای شرکت‌هایی همچون ان‌ویدیا، کوالکام و اپل می‌‌پرداخت؛ امسال پیش‌بینی کرد که درآمد آن از ۱۰ درصد به درصد یک رقمی کاهش پیدا می‌کند.

منبع خبر: ارز دیجیتال
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics