تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

متوسط درآمد سالانه‌ی حسابداران در امریکا

درآمد سالانه‌ی حسابداران در امریکا بالغ بر 50 هزار دلار است. در گزارشی که اخیراً پایگاه جست‌وجوی کار Indeed.com منتشر کرده، به تعدادی از فرصت‌های شغلی موجود برای حسابداران در ایالات متحده آمریکا ، بالاترین میزان حقوق و دستمزد یک حسابدار در این فرصت‌های شغلی و اطلاعات موجود پیرامون هر یک، اشاره شده است.

 

 به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از جامعه حسابداران رسمی ایران، در این گزارش که از 10 شهر برتر در ایالات متحده، برای حسابداران در سال 2017 نام برده شده است، شهر آتلانتا در ایالت جورجیای آمریکا رتبه‌ی اول را با متوسط درآمد سالیانه‌ی 52 هزارو 312 دلار و وجود حدود 11هزار و 775 شغل حسابداری در هر یک میلیون نفر به خود اختصاص داده است. در مقام دوم شهر شارلوت ایالت کاریلونای شمالی ، با متوسط درآمد سالیانه 52 هزارو 214 دلار و وجود 8316 فرصت شغلی حسابداری در هر یک میلیون نفر، قرار‌گرفته است.

 

رتبه‌ی سوم متعلق به شهر سن خوزه در کالیفرنیا است، که با متوسط درآمد سالیانه 51092 دلار و 7601 فرصت شغلی برای حسابداران، ثبت شده است. رتبه های چهارم تا دهم به ترتیب به شهرهای، اس تی لوییس در ایالت میزوری، سیاتل در ایالت واشنگتن، بالتیمور بیست وششمین شهر بزرگ آمریکا، بوستن در ایالت ماساچوست، سانفرانسیسکو در ایالت کالیفرنیا، دیترویت در ایالت میشیگان و در آخر واشنگتن دی سی، تعلق گرفته است.

منبع خبر: جامعه حسابداران رسمی ایران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics