تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

پیرمردی در آتش اختلافات مالی سوزانده شد

فردی که به دلیل اختلافات مالی با یک پیرمرد حدود 70 ساله از ساکنان روستایی در شهرستان همدان، وی را داخل کانکس محبوس کرده و زنده زنده به آتش کشیده بود، پس از حدود پنج ماه کار پلیسی، شناسایی و دستگیر شد.

 

ساکنان مجاور یک خانه باغ در 2 بامداد هفدهم فروردین امسال بادیدن زبانه‌های برافروخته آتش در یک خانه باغ در روستایی خالی از سکنه، موضوع را به نهادهای امدادی اطلاع‌رسانی کردند پنج روز پس از اطفای حریق ماموران پاسگاه آبشینه در حال گشت زنی، دوباره به این محل مراجعه و استخوان‌های به جا مانده از یک جسد سوخته را کشف کردند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

طبق اظهارات باغداران ساکن در نزدیکی این روستا، یک پیرمرد حدود 70 ساله به تنهایی در این باغ ساکن بود. با وجود این که هنوز مشخص نبود که جسد کشف شده متعلق به پیرمرد یاد شده است پرونده تحویل پلیس آگاهی شدوکارآگاهان با بررسی فرضیه‌های مختلف از جمله اتصالی سیستم برق و گرمایشی موجود در یک کانکس و احتمال بروز آتش سوزی هنگام استراحت و خواب این فرد مسن، تلاش خود برای گره گشایی از راز مرگ پیرمرد را آغاز کردند تا این‌که متوجه قتل شدند.‏

 

سرهنگ رضا زارعی رئیس پلیس آگاهی همدان درباره جزئیات این پرونده اظهار داشت: اختلاف مالی بین دو طرف موجب درگیری لفظی شدید بین آنها شده و عامل قتل پس ازگلاویز شدن با مقتول وی را درداخل کانکس زمینگیرکرده و پس از قفل کردن درب کانکس آن را آتش زده بود.

منبع خبر: اطلاعات
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics