تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

دستگیری 300 اخلالگر بازار سکه و ارز

جانشین فرمانده ناجا از شناسایی و دستگیری حدود 300 نفر از افراد موثر در ایجاد اختلال و بی‌نظمی در بازار سکه و ارز خبرداد.

 

 سردار اسکندر مؤمنی در حاشیه نشست تخصصی بررسی راهکارهای مقابله با قاچاق و اخلال در بازار ارز، اظهارداشت: این نشست تخصصی با حضور مسئولان بخش‌های مختلف پلیس آگاهی، امنیت، فتا، فرودگاه‌های کشور و فرماندهی مرزبانی برای مبارزه جدی و قاطع‌تر با اخلالگران در بازار اقتصادی کشور برگزار شد. وی افزود: حضور اعضا و ترتیب حاضران این نشست حکایت از اهمیت موضوع برای نیروی انتظامی دارد و در واقع این نشست تخصصی بنا به تدبیر فرمانده ناجا تشکیل و برگزار شد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

جانشین رئیس پلیس کشور اضافه‌کرد: مراقبت و جلوگیری از خروج غیرقانونی سکه، طلا و ارز از مرزهای کشور یکی از اهداف این نشست بود. وی اضافه کرد: به طور کامل و با به کارگیری تمام ابزار و ظرفیت‌ها از خروج غیرقانونی ارز، سکه و طلا جلوگیری می‌شود.

 

سردار مؤمنی، تمرکز بر اقدامات اطلاعاتی را نیز یکی از اهداف برگزاری این نشست تخصصی برشمرد و تأکید‌کرد: درصدد هستیم شبکه‌های بزرگ و افرادی که در بی‌نظمی و اخلال در بازار سکه و ارز موثر هستند، شناسایی و دستگیر شوند. او تبیین عملکرد پلیس در این حوزه و برنامه‌ریزی برای اقدامات پیش رو را از اهداف دیگر این نشست برشمرد و افزود: در شرایطی هستیم که در این عرصه همه باید کمک کنند و پلیس نیز با تمام ظرفیت و امکانات به میدان آمده است تا به ایجاد ثبات در بازار و رونق اقتصادی کمک کند.

 

وی با بیان این‌که در این شرایط حساس همه باید به دولت کمک کنند، اضافه‌کرد: برخی از شبکه‌ها و کانال‌های اجتماعی که به شبکه‌های بزرگ و اخلالگران این حوزه مربوط هستند و نیز التهاب‌آفرینی می‌کردند، مسدود و اعضای اصلی کانال‌های مزبور شناسایی و دستگیر شدند.

 

او با تاکید بر این‌که پلیس، دستگاه قضا در همه بخش‌ها اعم از حقیقی و مجازی حضور و اشراف کامل دارند، اضافه‌‌کرد: مردم مطمئن باشند پلیس در روند فعالیت‌های اقتصادی در حوزه ارز و سکه حاضر و ناظر خواهد شد.

 

سردار مومنی گفت: امروز این شرایط اقتصادی یک موضوع ملی است و خوشبختانه این عزم و همت در همه قوای سه‌گانه، نیروی‌های امنیتی، دستگاه قضا و نیروی انتظامی برای بهبود بازار ارز و سکه وجود دارد و اقدامات نیز روز به روز تقویت می‌شود.

 

بنگرید:

با عضویت در پورتال جامع تخصصی مالی و حسابداری تیم متفکران نوین مالی، یاد بگیرید و یاد بدهید(کلیک کنید)

هدف ما در دسترس قرار دادن اخبار کاربردی می باشد؛ سایر خبرهای مرتبط با این حوزه را در اختیار شما می گذاریم

پلیس در خط مقدم همکاری

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز هم در حاشیه این نشست با بیان این‌که نیروی انتظامی در فرآیند مبارزه با قاچاق کالا و ارز، عملکرد و کارنامه درخشانی دارد، افزود: پلیس در خط مقدم همکاری با این ستاد است.

 

علی مویدی در حاشیه نشست تخصصی بررسی راهکارهای مقابله با قاچاق و اخلال در بازار ارز، اظهارداشت: از نظر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، نیروی انتظامی جزو بازیگران اصلی مبارزه با اخلالگران بازار ارز و قاچاق کالا است و قطعا هر چقدر این بازیگری؛ هوشمندانه، آگاهانه و با برنامه‌تر باشد اثرات ماندگار آن بیشتر است.

 

مؤیدی درباره این‌که بزرگ‌ترین چالش ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز چیست؟ پاسخ داد: متأسفانه باید بگویم بزرگ‌ترین چالش این ستاد کمرگ‌بودن همکاری برخی دستگاه‌های عضو ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز است، برهمین اساس شایسته است همدلی، همپوشانی، هم‌افزایی و همکاری در اجرای برنامه‌ها حضور بیشتر و پررنگ‌تری داشته باشد.

 

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: در میان دستگاه‌های عضو ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز شاهد بیشترین همکاری‌ها از سوی نیروی انتظامی هستیم.

منبع خبر: اطلاعات
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics