تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

مؤسسه‌ی حسابرسی دیلویت به دلیل سوء رفتار در حسابرسی جریمه شد

مؤسسه‌ی حسابرسی دیلویت Deloitte و جان کلنت John Clennett شریک این مؤسسه به دلیل ارائه‌ی گزارش های پایین تر از حد استاندارد درباره‌ی موجودی های شرکت Aero که یکی از شرکت های بزرگ تولید پوشاک جوانان در لندن است، به پرداخت بی‌سابقه ترین میزان جریمه محکوم شدند.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از جامعه حسابداران رسمی ایران، شورای گزارشگری مالی(FRC) مؤسسه‌ی دیلویت را به مبلغ 5 میلیون دلار جریمه کرده است ، این رقم بالاترین میزان جریمه برای سوء رفتار در طی سال‌های اخیر است که توسط شورای گزارشگری مالی وضع شده است. این موضوع نشان‌دهنده‌ی اهمیت  رعایت استانداردهای حسابرسی است، به‌طوری‌که با جدیت تمام از عدم کفایت حسابرسی صورت‌های مالی که منجر به ارائه اطلاعات گمراه کننده در مورد سود و گردش مالی به بازار می شود، جلوگیری به عمل می‌آورد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جامعه‌ی حسابداران رسمی ایران، مؤسسه‌ی حسابرسی دیلویت LLP Deloitte، یکی از بزرگ‌ترین مؤسسات حسابرسی و خدمات مشاوره ای ریسک و مالیات در جهان و نیز انگلستان است. این مؤسسه‌ی حسابرسی که به مشتریان  خود انواع خدمات حسابرسی، مشاوره‌ی مالیاتی، و مشاوره‌ی مدیریت ریسک و ... ارائه می‌دهد با داشتن دفاتر بی‌شمار در بیش از 150کشور و 24400نفر کارمند یکی از بزرگ‌ترین شبکه های حسابداری جهانی است.

منبع خبر: جامعه حسابداران رسمی ایران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics