تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

۸۵ میلیارد تومان به اشتغالزایی مددجویان کمیه امداد ایلام اختصاص یافت

مدیرکل طرح های اقتصادی و خودکفایی کمیته امداد گفت: امسال ۸۵ میلیارد تومان به اشتغالزایی مدد جویان کمیه امداد ایلام اختصاص یافته است.

 

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری تسنیم از ایلام، علی اکبر خادمی عصر امروز در دیدار خود از کمیته امداد ایلام اظهار داشت: امسال 85  میلیارد تومان به اشتغالزایی مدد جویان کمیه امداد ایلام  اختصاص یافته است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

مدیرکل طرح های اقتصادی و خودکفایی کمیته امداد  به برنامه‌های کمیته امداد امام جهت خود اشتغالی و افزایش توان اقتصادی مدد جویان اشاره و گفت: در بنامه کمیته امداد امام تلاش برای خود کفایی مدد جویان و افزایش توان اقتصادی و متکی به خود در دستور کار قرار دارد.

 

وی واگذاری تسهیلات اشتغالزایی را از برنام‌های کمیته امداد دانست و تصریح کرد: بیشترین تلاش برای واگذاری طرح‌های اشتغالزایی در بین مدد جویان انجام شده است و امسال در شطح کشور بیش از چهار هزار و 500 ملسارد تومان به این مهم اختصاص یافته است.

 

وی سهم اختصاص یافته به استان ایلام برای اشتغالزایی مدد جویان مبلغ قابل قبولی دانست و خاطر نشان کرد: جذب اعتبارات اختصاصی به استان ایلام موجب کاهش مدد جویان مستمری بگیر و افزایش مددجویان خود کفا می‌شود.

 

خادمی با توصیه به اینکه مشاغل ایجاد شده برای مدد جویان به خودکفایی آنان منجر و باعث تولید و فروش محصول آنان شود گفت: طرح‌های اشتغالزایی و خود اتکایی کمیته امداد برای مدد جویان با نطارت و اقدامات کارشناسی و تعیین بازار فروش برای تولیدات آن صورت گیرد تا مدد جو بتواند علاوه بر تولید بازار فروش نیز داشته باشد و موجب کسب درآمد و فروش را برایش فراهم آورد.

منبع خبر: خبرگزاری تسنیم
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics