تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

استراتژی های بیمه خاورمیانه تشریح شد

مدیر عامل بیمه زندگی خاورمیانه: استراتژی محصول، شروع کار با محصولات بیمه عمری ( عمر زمانی، عمر مانده بدهکار، عمر و سر مایه گذاری. عمر پس انداز و بیمه تمام عمر) خواهد بود که تا یک سال آینده انواع بیمه مستمری نیز اضافه خواهد شد.

خلیل حسن زاده، مدیرعامل بیمه تخصصی خاورمیانه در مراسم افتتاح و اغاز بکار رسمی این شرکت بیمه تخصصی با اشاره به اینکه استراتژی تجاری بیمه زندگی خاورمیانه استراتژی تمایز همراه با رشد پویا خواهد بود، به برنامه های آتی این شرکت تازه تاسیس اشاره کرد و گفت: استراتژی منابع انسانی، به تبعیت از استراتژی تجاری، استفاده از نیروهای با تجربه در کنار نخبگان جوان وبا استعداد ازطریق آموزش و تولید وساخت نیروی انسانی از اهداف مهم این شرکت خواهد بود.

 

خلیل حسن زاده با بیان اینکه آموزش در این شرکت حرف اول را می زند، اذعان داشت: استراتژی بازاریابی شرکت مبتنی بر استفاده از ظرفیت آیین نامه 54 و75/2 مصوبه شورای عالی بیمه، برای نمایندگی ها و استفاده از کارگزاران بیمه، ظرفیت بانک و بیمه bank assurance، و شیوه های نوین عرضه است که در دستور کار قرار می گیرد.

 

 حسن زاده با تاکید بر اینکه استراتژی مالی شرکت، حداعلای حسن نیت در شفافیت، نظارت داخلی بر توانگری مالی است، تصریح کرد: علاوه بر آنچه بیمه مرکزی انجام می دهد، اجرای استانداردifrs4، نیز در شرکت بیمه خاورمیانه اجرایی خواهد شد.

 

مدیر عامل بیمه زندگی خاورمیانه افزود: استراتژی محصول، شروع کار با محصولات بیمه عمری (عمر زمانی، عمر مانده بدهکار، عمر و سر مایه گذاری. عمر پس انداز  و. بیمه تمام عمر) خواهد بود که تا یک سال آینده انواع بیمه مستمری نیز اضافه خواهد شد.


وی اذعان داشت: بیمه نامه های فوق به افراد و خانواده و سازمانها عرضه می شوند.

 

مدیر عامل بیمه خاورمیانه  در ادامه با بیان اینکه بیمه زندگی خاورمیانه امیدوار است بتواند دانش لازم را در مورد بیمه زندگی تولید و ان را مدیریت نماید اظهار امیدواری کرد که  در ایران روزی برسد که هیچ خانواده ای بدلیل از دست دادن حامی یا سرپرست خود دچار مشکلات معیشتی نشود و هیچ بازنشسته ای بعد از 30 سال کار گرفتار مشکلات معیشت نباشد.


 

منبع خبر: ریسک نیوز
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics