تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

فراهم شدن زمینه آزادی ۹۱ محکوم مالی از ابتدای سال جاری تاکنون

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ستاد دیه استان اردبیل زمینه آزادی ۹۱ نفر محکوم مالی با مبلغ محکومیت ۲۰ میلیارد تومان را فراهم کرده است.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبر گزار ی میزان، جلسه ستاد دیه استان اردبیل با حضور مدیرعامل ستاد دیه و معاون اجتماعی دادگستر‌ی استان اردبیل برگزار شد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

یوسف خدادادی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل در این جلسه به تشریح چگونگی محکومیت زندانیان جرائم مالی پرداخت و بسیاری از گرفتاری‌ها و محکومیت‌های آنان را از حوادث غیرقابل پیشگیری و پیش بینی توصیف کرد.

 

وی موضوعاتی از قبیل حوادث کاری، تصادفات رانندگی، عدم توانایی پرداخت دیون افراد متعهد و بدهکار، عدم توانایی مهریه و نفقه همسر و ... را از مصادیق عینی اینگونه محکومیت‌ها برشمرد و اظهار کرد: در حال حاضر ۷۵۰ نفر بعلت محکومیت مالی در زندان استان هستند که از حیث آماری استان اردبیل رتبه اول کشوری را در این مورد به خود اختصاص داده است.

 

این مقام قضایی بیان کرد: به عبارت دیگر، ۲۰ درصد از محکومیت‌ها در استان اردبیل مالی است در صورتی که میانگین کشوری در این رابطه ۷ درصد می‌باشد. البته این مسئله تا حدود زیادی از رکود اقتصادی حاکم، افزایش آمار بیکاری و ... در استان ناشی می‌گردد.

 

وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ستاد دیه استان اردبیل زمینه آزادی ۹۱ نفر محکوم مالی با مبلغ محکومیت ۲۰ میلیارد تومان را فراهم کرده است.

 

خدادادی در ادامه از احسان و نیکوکاری و نیت انسان دوستانه خیرین تقدیر و تشکر کرد و انسجام، برنامه ریزی‌های کارشناسی  را در راستای جلب حمایت آحاد مردم و بسترسازی فرهنگی در این مقوله را از ضروریات و اولویت‌های امور ستاد دیه عنوان کرد.

 

گفتنی است در این جلسه زمینه آزادی ۲۸ نفر محکوم مالی با مبلغ محکومیت دو میلیون و پانصد میلیون تومان فراهم شد.

منبع خبر: خبرگزاری میزان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics