تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

دستگیری 35 نفر در رابطه با 7 پرونده بزرگ مفاسد اقتصادی

سرویس خبر: رئیس پلیس تهران از احضار دلالان ارز به پلیس و هشدار و تذکر جدی به آنها در خصوص التهاب‌آفرینی در بازار خبرداد.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از اطلاعات، سردار حسین رحیمی افزود: با همکاری مقام قضایی 35‌نفر درخصوص 7 پرونده بزرگ سکه، ارز و خودرو و بازداشت شده‌اند که پنج نفر به زندان معرفی شده و شمار زیادی دلال نیز به پلیس احضار شده‌اند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی از کاذب‌بودن فضای موجود در بازار ارز و سکه خبرداد و گفت: از اقدامات این دلالان آن بوده که فضای بازار را به‌صورت کاذب ملتهب کرده‌اند، خرید و فروش سکه و ارز در کار نیست، اما با رفتارهای متقلبانه‌شان هر لحظه قیمت‌های دروغین را اعلام کرده و فضای جامعه را ملتهب می‌کنند که در همین راستا عده زیادی از این دلالان احضار شدند و تذکرات به صورت جدی به آنها ابلاغ شد.

 

دستگیری800 سارق، مالخر و قاچاقچی

رئیس پلیس تهران در حاشیه اجرای سیزدهمین مرحله طرح رعد در مقر فرماندهی پلیس پیشگیری افزود: فعالیت‌های انضباطی پلیس تعطیلی‌بردار نیست و پلیس برای برخورد با اراذل و اوباش برنامه ویژه‌ای دارد. وی با اشاره به بخش سرقت گفت: در این طرح 310 حکم قضایی بعد از کارهای اطلاعاتی اخذ کردیم که بر اساس آن به 310 مخفیگاه مالخرها ورود کردیم که در این رابطه 479‌مالخر و سارق دستگیر شدند.

 

فرمانده انتظامی تهران اضافه‌کرد: این سارقان در پوشش 23‌شبکه به سرقت مبادرت می‌ورزیدند که به 685 فقره سرقت اعتراف کردند.

 

او اموال سرقتی مکشوفه را 117 خودرو و 88 موتورسیکلت اعلام و اظهارداشت: از سارقان 8 قبضه سلاح جنگی، 48‌قبضه سلاح سرد و یک قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط شد. وی به شناسایی یک ساختمان سه طبقه که در آن مواد خوراکی احتکار شده بود اشاره و بیان کرد: در این ساختمان مواد غذایی قاچاق احتکار شده بود؛‌ مالک این ساختمان فرد سابقه‌داری است که قبلا در این حوزه سابقه دستگیری دارد.

 

فرمانده انتظامی تهران در خصوص عملکرد پلیس در مبارزه با قاچاق کالا گفت: 46 پرونده در این زمینه تشکیل شد و 28 قاچاقچی دستگیر شدند، بیشترین مواد کشف شده قاچاق مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی بوده و ارزش ریالی آنها 4 میلیارد تومان است.

 

وی به کشف 80 کیلوگرم انواع مواد مخدر اشاره کرد و گفت: یک شبکه تهیه و توزیع مواد مخدر شیشه با کل تجهیزات و یک شبکه 4 نفری گراس شناسایی و منهدم شد.

 

او به دستگیری 287 خرده‌فروش مواد مخدر که در پوشش 15 شبکه کار توزیع مواد را به عهده داشتند اشاره کرد و گفت: 220 پرونده در این خصوص تشکیل شد.

 

رئیس پلیس تهران گفت: 11 هزار سی دی مبتذل، مستهجن و ضد اخلاقی کشف و ضبط و 39 پرونده در این خصوص تشکیل شد.

 

وی در خصوص جمع‌آوری متکدیان سر چهارراه‌ها اظهارداشت: در این خصوص باید شهرداری برخورد لازم را انجام دهد؛ اما این‌که گفته می‌شود 70 درصد متکدیان خارجی هستند تائید نمی‌کنم.

 

سردار رحیمی با اشاره به کمبود پارکینگ در تهران افزود: به‌زودی طرحی برای برخورد با موتورسواران تک چرخ زن و توقف‌های نابجا به اجرا درمی‌آید.

منبع خبر: اطلاعات
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics