تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

IFAC و IAESB مدل جدیدی برای وضع استانداردهای بین‌المللی آموزش تدوین می‌کنند

فدراسیون بین‌المللی حسابداران (IFAC) و هیأت بین‌المللی تدوین استانداردهای آموزش (IAESB) بستر جدیدی برای آموزش جهانی حسابداری و آموزش حرفه‌ای را اعلان کردند.

 

حسابداران حرفه‌ای برای اینکه بتوانند در محیط با تغییرات شتابان و فراوان به ارائه خدمت بپردازند باید مهارت‌هایی فراتر از آنچه تاکنون داشته‌اند را بدست آورند. IAESB و IFAC براین باورند که روندهای کلان امروزین بر رویکرد حرفه نسبت به آموزش مستمر، اثر مستقیم دارد.مدل متفاوتی بر اساس مزایای قابل کسب از یک رویکرد جامع و یکپارچه آموزش بین‌المللی حسابداری در دست تدوین است تا از توانایی حرفه حسابداری برای رویارویی با چالش‌هایی اطمینان دهد که در محیط پر تغییر جهانی پدید آید. این مدل سبب پیشرفت آموزش حرفه‌ای و بر اساس حفظ منافع عمومی و رافع نیاز همه ذینفعان در سرتاسر جهان خواهد شد تا بتوانند در آن شرکت کنند و اعتبار خروجی‌های آن را بپذیرند.

منبع خبر: جامعه حسابداران رسمی ایران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

لعیا حیدری |   1399/05/14 19:31:13   |
0     0
حسابداران حرفه‌ای برای اینکه بتوانند در محیط با تغییرات شتابان و فراوان به ارائه خدمت بپردازند باید مهارت‌هایی فراتر از آنچه تاکنون داشته‌اند را بدست آورند. IAESB و IFAC براین باورند که روندهای کلان امروزین بر رویکرد حرفه نسبت به آموزش مستمر، اثر مستقیم دارد.مدل متفاوتی بر اساس مزایای قابل کسب از یک رویکرد جامع و یکپارچه آموزش بین‌المللی حسابداری در دست تدوین است تا از توانایی حرفه حسابداری برای رویارویی با چالش‌هایی اطمینان دهد که در محیط پر تغییر جهانی پدید آید.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics