تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

پایان‌نامه‌های دانشجویی هدفمند می‌شوند

رئیس دانشگاه یاسوج گفت: پایان نامه های دانشجویی با بکارگیری در بخش رفع مشکلات استان خروجی محور و هدفمند می شوند .

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاریایسنا احمدی عریان در آیین تجلیل از سرآمدان و تکریم و الگوسازی کارآفرینان برتر با محوریت حوزه گیاهان دارویی، افزود: در حال حاضر قریب به ۳۰ درصد پایان‌نامه‌های دانشجویی استان مربوط به بخش صنعت است، اما باید این ظرفیت خروجی محور شده و هدف‌گذاری برای رفع مشکلات استان با پتانسیل پایان‌نامه‌های دانشجویی رقم بخورد. وی عدم هدفمندسازی پایان‌نامه‌های دانشجویی را عاملی برای فقیر ماندن استان و دانشگاه دانست و خروجی محوری در این بخش را خوستار شد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

رئیس دانشگاه یاسوج با تاکبد بر توجه بیش از پیش بخش صنعت در بکارگیری ظرفیت نخبگان استان، خاطرنشان کرد: حمایت از این بخش توسعه و رشد استان را شتاب می‌بخشد.

 

 

عریان با اشاره به ظرفیت‌های مختلف استان در حوزه‌های آب، جنگل، گردشگری و انرژی، تصریح کرد: کهگیلویه و بویراحمد از برخوردارترین استان‌های کشور نیست و هنوز پسوند غیر برخوردار در استان جاری است. وی ادامه داد: باید دید در چه جایی دچار اشتباه شده‌ایم که پیشرفت اصولی استان رقم نخورده است.

 

رئیس دانشگاه یاسوج عدم باورمندی نسبت به پیوند دانشگاه، صنعت و فرهنگ را از جمله دلایل عقب افتادگی کهگیلویه و بویراحمد دانست و عنوان کرد: توجه و باورمندی و همچنین ایجاد دانشگاه پایدار و توانمند می‌تواند راهگشای مسیر رشد و توسعه استان باشد.

 

عریان با اشاره به حوزه توسعه گیاهان دارویی در استان کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: تحقق تولید کارآمد، حاصل کارهای فاخری است که دانشمندان در آزمایشگاه انجام می‌دهند و باید مسائل علمی و آزمایشگاهی در تولید گیاهان دارویی استان دیده شود.

وی افزود: باید اقدامات و مطالعات دقیق در حوزه تولیدات استان انجام شود که بازارپذیری پایداری در این بخش داشته باشیم.

 

رئیس دانشگاه یاسوج با اشاره به اینکه دانشگاه یاسوج ظرفیت خوبی برای توسعه دارد، اضافه کرد: دانشگاه یاسوج می‌تواند در ۱۰ سال آینده از جمله توانمندترین دانشگاه‌های کشور باشد. رشد دانشگاه به افزایش ارزش افزوده در بخش تولید و صنعت نیز کمک می‌کند.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics