تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

برنامه‌های اشتغال را با نگاهی نو دنبال می‌کنم

سرپرست وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه برنامه‌ها و سیاست‌های دولت در این وزارتخانه را دنبال می‌کند، گفت: بیکاری فقر را تشدید می‌کند و عوارض و آسیبهای اجتماعی به دنبال دارد، به همین دلیل برنامه‌های اشتغال را با سرعت و نگاهی جدید ادامه خواهیم داد.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در اولین جلسه شورای معاونان این وزارتخانه ضمن سپاس از حسن اعتماد رییس جمهوری در انتصاب خود، از تلاش‌ها، اقدامات اثربخش و دلسوزانه علی ربیعی طی پنج سال تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قدردانی کرد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

او گفت: این وزارتخانه با توجه به گستردگی خود، در حوزه رفاه، تامین اجتماعی، بهزیستی، اشتغال، تعاون و  فنی و حرفه‌ای عملکرد قابل قبول و روبه جلویی داشته است.

 

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: در پیشبرد اهداف دولت وظایفی بر عهده وزارت تعاون، کار و وفاه اجتماعی است که با همکاری، همفکری، تعامل و اقدامات نوآورانه به سرانجام خواهد رسید. امیدوارم بار امانت بزرگترین وزارتخانه اجتماعی کشور را با یک نگاه علمی و تخصصی در جهت توانمندسازی به پیش ببرم.

 

محسنی  بندپی، به موضوع اشتغال و بیکاری اشاره کرد و گفت: بیکاری فقر را تشدید می‌کند و عوارض و آسیب‌های اجتماعی در پی دارد، بنابراین باید برنامه‌های اشتغال را با نگاه جدید و به سرعت ادامه بدهیم.

 

وی گفت: در شرایط حساس کنونی نیازمند حمایت، دلگرمی و کار ویژه و نوآورانه هستیم تا با همدلی و تدبیر در جهت فقر زدایی، گسترش اشتغال، کاهش تصدیگری در بنگاه‌ها حرکت کنیم.

 

سرپرست وزارت تعاون،کار ورفاه اجتماعی در پایان افزود: یکی از آرماهای نظام و تاکیدات رییس جمهوری، گسترش عدالت اجتماعی است و در این راستا  سیاست‌های دولت و برنامه‌های اشتغال را با نگاه جدید و به سرعت دنبال خواهم کرد.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics