تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

کتابخانه تخصصی بورس 10 هزار عنوانی شد

هم اکنون این کتابخانه به تخصصی‌ترین مرکز مورد مراجعه محققان و علاقمندان بازار سرمایه تبدیل شده و به بیش از 5474 عنوان کتاب انگلیسی(نسخه چاپی و الکترونیکی) و 3939 عنوان کتاب فارسی مجهز است .


به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از بازار سرمایه ایران، تعداد کتاب های فارسی و لاتین کتابخانه تخصصی بورس  به مرز 10 هزار عنوان رسید.  

 

هم اکنون این کتابخانه به تخصصی‌ترین مرکز مورد مراجعه محققان و علاقه مندان بازار سرمایه تبدیل شده و  به  بیش از 5474 عنوان کتاب انگلیسی(نسخه چاپی و الکترونیکی) و 3939 عنوان کتاب فارسی مجهز است .

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

همچنین در ادامه سیر توسعه و تکمیل منابع در سال‌های اخیر، تعداد 1689 عنوان پایان‌نامه فارسی و انگلیسی مرتبط با حوزه‌های بازار سرمایه، 60 عنوان نشریه تخصصی و 4372 عنوان مقاله فارسی و انگلیسی در نرم‌افزار جامع کتابخانه وارد شده است .

 

کلیه کتب موجود در کتابخانه از طریق وب و در آدرس lib.seo.ir قابل جستجو هستند. به‌منظور تسهیل جستجو و بازیابی کتاب ها تصویر روی جلد، فهرست مندرجات و مقدمه تمامی کتابها به شکل فایل جداگانه به اطلاعات کتابشناختی هر کتاب افزوده شده (منابع دیجیتال) تا حتی‌الامکان از لزوم مراجعه حضوری کاربران بکاهد و امکان جستجو و بررسی کتاب را در هر فرصت و مکانی به آنها بدهد.

 

شایان ذکر است نرم‌افزار جامع کتابخانه web base بوده و امکان جستجو از طریق اینترنت را به کاربران می‌دهد.

 

کتابخانه سازمان بورس و اوراق بهادار طرحی برای برقراری ارتباط میان تمامی اجزا و زیر مجموعه های بازار سرمایه در حوزه منابع و مستندات در دستور کار دارد.   

 

این کتابخانه همچنین از کتب تخصصی اهدایی از سوی اشخاص حقیقی و حقوقی استقبال می کند.

 

 به تازگی هم از برخی اهدا کنندگان کتب به کتابخانه سازمان بورس تقدیر شد.

 

در این مراسم که 17 مرداد در محل کتابخانه سازمان برگزار شد؛ مدیر مرکز پژوهش و روسای ادارات روابط عمومی، امور بین الملل و کتابخانه سازمان حضور داشتند .

 

کتابخانه سازمان بورس و اوراق بهادار، فعالیت خود را از سال 1374 با هدف اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات به دانشجویان، استادان ، سرمایه گذاران و سایر علاقه مندان آغاز کرده است.

منبع خبر: بازار سرمایه ایران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics