تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

معامله ۱۲۶ میلیارد سهم در بورس

از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۹۴روز معاملاتی تعداد ۱۲۶ میلیارد و ۹۹۰ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۳۶۲ هزار و ۹۸۸ میلیارد ریال در ۷ میلیون و ۴۹۵ هزار و ۷۸۰ دفعه مورد معامله قرار گرفته است.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری مهر، همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می دهد در این مدت ۸۳ میلیارد و ۶۳۰ میلیون سهم به ارزش ۱۸۴ هزار و ۴۷ میلیارد ریال در ۳ میلیون و ۵۲۲ هزار و ۶۷۴ نوبت در بازار اول؛ ۴۱ میلیارد و ۷۰۱ میلیون سهم به ارزش ۱۲۲ هزار و ۶۲۲ میلیارد ریال در ۳ میلیون و ۸۷۶ هزار و ۵۱۴ نوبت در بازار دوم؛ ۴۱ میلیون سهم به ارزش ۳۹ هزار و ۷۴۲ میلیارد ریال در ۱۵ هزار و ۸۴۸ نوبت در بازار بدهی؛ ۳۰۰ هزار سهم به ارزش ۱۷ میلیارد ریال در ۷۱۶ نوبت در بازار مشتقه و یک میلیارد و ۶۱۸ میلیون واحد از صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۱۶ هزار و ۵۵۹ میلیارد ریال در ۸۰ هزار و ۲۸ نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

این گزارش می افزاید: شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۷۷ هزار و ۲۳۰ واحد آغاز کرده است تاکنون با ۳۴ هزار و ۱۸۷ واحد افزایش معادل ۳۵.۵ درصد رشد را به ثبت رسانده و به ارتفاع ۱۳۰ هزار و ۴۷۶ واحد رسیده است. شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۲۷ هزار و ۱۴۵ واحد رشد و شاخص بازار دوم با ۵۷ هزار و ۴۵۱ واحد افزایش مواجه شده‌اند.

منبع خبر: خبرگزاری مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics