تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

پذیرش طرح‌های نوپا فناوری‌های همگرا تا آخر مرداد

از سوی مرکز راهبردی فناوری‌های همگرا معاونت علمی فراخوان نوپاهای فناوری‌های همگرا برگزار می‌شود و صاحبان ایده‌های نوآورانه تا آخر مرداد ماه می‌توانند ایده‌های خود را در 23 محور ارسال کنند.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری ایسنا، فراخوان "نوپاهای فناوری‌های همگرا" فرصتی برای استارت‌ آپ‌های حوزه فناوری‌های همگرا است. در این فراخوان، استارت آپ‌ها امکان معرفی ایده استارت آپی خود را پس از طی کردن مراحل داوری دارند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

این رویداد با حضور شتاب‌دهنده‌ها و مراکز سرمایه‌گذاری برگزار می‌شود و روند انتقال فناوری به بازار را تسهیل می‌کند و فراخوان آن از سوی مرکز راهبردی فناوری‌های همگرا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود که آخرین مهلت ثبت‌نام در آن تا ۳۱ مرداد ماه جاری تعیین شده است و این تاریخ تمدید نمی‌شود.

 

محورهای علمی مورد پذیرش استارت‌آپ‌ها شامل حوزه‌های "سلامت (تشخیص، غربالگری، بهبود و درمان)" "دارو و دارورسانی (مواد اولیه داروها)"، "انرژی"، "انرژی‌های پاک، نیرو و ذخیره سازی"، " سامانه‌های هوشمند مدیریت انرژی در ساختمان"، "سامانه‌های هوشمند روشنایی معابر"،  کاربردهای اینترنت اشیاء در شبکه‌های هوشمند برق"، "سامانه‌های ارتباطات خودرویی جهت هوشمند سازی تردد شهری، کاهش ترافیک و مصرف انرژی"، "بهبود کارایی ادوات انرژی خورشیدی با استفاده از فناوری نانو نظیر کوتینگ‌های ضد بازتاب و ضد آلودگی در سلول‌های خورشیدی" و " کاربرد محصولات فناوری نانو در ادوات یا نسل‌های جدید سلول‌های خورشیدی، سلول‌های فتوالکتروشیمیایی و کوانتوم دات‌ها" می‌شود.

 

"محیط‌زیست و آب"، "فناوری اطلاعات و ارتباطات"، "فناوری زیستی"، "مکاترونیک"، "نانوجاذب‌ها"، " میکروفلئودیک"، "اپتیک و لیزر"، "تجهیزات پزشکی و توانبخشی"، "نانو زیست حسگر"، "تحلیل داده‌های بزرگ (به ویژه داده‌های ژنتیکی)"، "نسل نوین توالی یاب‌های ژنتیکی (NGS)"، "علوم شناختی" و "نرم افزارهای مورد استفاده در دستگاه‌های چاپ سه بعدی" از دیگر محورهای این رویداد است.

 

داوری اولیه‌ طرح‌های ارسالی حداکثر در مدت ۴۸ ساعت بعد از ارسال طرح انجام می‌پذیرد و در صورت تأیید، صاحبان ایده در حضور داوران از طرح‌های خود دفاع خواهند کرد. در صورت عدم تأیید طرح در هر مرحله به گروه فناور، زمان داده می‌شود تا با اصلاح طرح خود مجدد بتوانند به فرآیند پذیرش بازگردند.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics