تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

جابجایی۷میلیون مسافر دریایی در چهار ماه/رشد ۳درصدی صادرات غیرنفتی

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت:​طی چهار ماهه نخست سال جاری شش میلیون و ۹۰۰​هزار نفر سفر در پایانه های مسافری دریایی ترابری شدند.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری مهر، اله مراد عفیفی پور درباره عملکرد بیش از ۷۰بندر استان هرمزگان در چهار ماهه نخست سالجاری، افزود: از مجموع ۳۲میلیون و ۸۲۵هزار تن کالای تخلیه و بارگیری شده در این بنادر، ۲۱میلیون و ۵۴۰هزار تن مربوط به کالاهای غیر نفتی و ۱۱میلیون و ۲۸۵هزار تن به کالاهای نفتی اختصاص دارد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی حجم صادرات کالاهای غیرنفتی از طریق بنادر تجاری این استان را ۱۲ میلیون و ۶۸۳ هزار و ۷۷۰ تن با رشد مثبت ۳ درصدی اعلام کرد و اظهارداشت: از آغاز سال جاری تا ابتدای مرداد ماه، یک میلیون و ۵۷ هزار و ۸۹۱ تن از این کالاها، ترانشیپ و یک میلیون و ۹۰۳ هزار تن نیز ترانزیت شد.

 

عفیفی پور از کابوتاژ (حمل و نقل کالا از طریق آب های ساحلی) دو میلیون و ۶۷۴ هزار و ۳۹۵ تن و همچنین واردات دو میلیون و ۷۰۲ هزار و ۷۷۹ تن کالای غیرنفتی در بنادر این استان خبر داد.

 

صادرات ۴.۵ میلیون تن انواع فرآورده نفتی

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان حجم صادرات فرآورده های نفتی در بنادر این استان را چهار میلیون و ۵۴۲  هزار و ۹۴۲ تن اعلام کرد و گفت: طی مدت یاد شده، ۱۵هزار و ۴۳۷ تن، ترانزیت و شش میلیون و ۳۴۴ هزار تن، کابوتاژ شد. همچنین جابجایی ۳۸۲ هزار و ۲۱۳ تن محموله های وارداتی فرآورده نفتی نیز به انجام رسید.

 

وی اظهار داشت: در دوره زمانی چهار ماهه نخست سال جاری، ۷۸۵ هزار و ۵۸۵ TEU کانتینر (هر تی.ای. یو معادل یک کانتینر بیست فوت) در مجموعه بنادر بازرگانی این استان تخلیه و بارگیری شد.

 

عفیفی پور بیان کرد: از آغاز سال جاری تا ابتدای مرداد ماه ترابری ۶ میلیون و ۹۰۴ هزار و ۴۹۹ نفر سفر در بنادر و پایانه های مسافری دریایی این استان به ثبت رسید.

 

تردد ۳۷ هزار فروند شناور به بنادر با افزایش سه برابری

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان از پهلوگیری۳۷هزار و ۲۶۲فروند شناور در این بنادر و ثبت رشد مثبت۲۱۶درصدی خبر داد و گفت: از این رقم، یکهزار و ۸۱۵فروند شامل کشتی های بالای هزار تن و ۳۵هزار و ۴۴۷فروند از شناورهای پهلو گرفته در این بنادر، زیر هزار تن وزن داشته است.

منبع خبر: خبرگزاری مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics