تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

مشکلات کارآفرینی فارغ التحصیلان علوم پایه و ریاضی بررسی می‌شود

عضو هیات علمی و معاون آموزشی دانشکده ریاضی دانشگاه علم و صنعت، از برگزاری پنل مربوط به کارآفرینی فارغ التحصیلان علوم پایه به ویژه‌ علم ریاضی خبر داد و با بیان این که این پنل به مشکلات فارغ التحصیلان علوم ریاضی می‌پردازد، خاطرنشان کرد: کارگاه‌های آموزشی در حاشیه این کنفرانس نیز به کاریابی و کارآفرینی فارغ التحصیلان جوان رشته ریاضی کمک خواهند کرد.

 

جلیل رشیدنیا، در حاشیه برگزاری چهل و نهمین کنفرانس ریاضی ایران امروز (پنجشنبه) یکم شهریور ماه که در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد، با اشاره به این که کنفرانس ریاضی ایران نخستین بار ۴۹ سال پیش در شیراز پایه گذاری شده، از برگزاری سالانه این کنفرانس در دانشگاه‌های کشور بر حسب اعلام آمادگی خبر داد و بیان‌ کرد: این کنفرانس چهار سال پیش به طور رسمی به نام دانشگاه ما اعلام شده است و از آن زمان نیز کمیته‌هایی تشکیل شد و به طور رسمی شروع به کار کردند. همچنین سایت کنفرانس نیز معرفی شده و تبلیغات مربوط به آن آغاز شده است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با بیان این که بالغ بر ۱۰۰۰ مقاله از مهر سال گذشته تا خرداد ماه امسال به دبیر خانه کنفرانس ارسال شده است، خاطر نشان کرد: حدود ۴۵ نفر از اعضای هیات علمی دانشگاههای مختلف کشور که عضو کمیته‌ علمی کنفرانس بودند، داوری مقالات فوق را بر عهده گرفتند.

 

عضو هیات علمی و معاون آموزشی دانشکده ریاضی دانشگاه علم و صنعت، در ادامه‌ افزود: سال قبل ۵۰۰ مقاله به عنوان سخنرانی ۲۰ ‌دقیقه‌ای و پوستر پذیرش شدند.

رشیدنیا همچنین از برگزاری پنل‌های مختلف از جمله پنل  مربوط به کارآفرینی که به مشکلات فارغ التحصیلان علوم پایه یعنی به ریاضی می‌پردازد، خبر داد و خاطرنشان کرد: این پنل روز جمعه دوم شهریور ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ برگزار خواهد شد.

 

وی موضوعات برخی از پنل های دیگر در این کنفرانس را صندوق‌های حمایت از پژوهشگران و نیز هندسه عنوان کرد و در این باره ادامه‌ داد: در حاشیه برگزاری این کنفرانس پنج کارگاه آموزشی با محوریت کاریابی و کارآفرینی فارغ التحصیلان جوان رشته ریاضی برگزار خواهد شد.

 

بنگرید:

با عضویت در پورتال جامع تخصصی مالی و حسابداری تیم متفکران نوین مالی، یاد بگیرید و یاد بدهید(کلیک کنید)

هدف ما در دسترس قرار دادن اخبار کاربردی می باشد؛ سایر خبرهای مرتبط با این حوزه را در اختیار شما می گذاریم

دبیر چهل و نهمین کنفرانس ریاضی ایران با اشاره به این که امسال برای اولین بار برای شرکت در این کنفرانس از اساتید بازنشسته دانشگاه‌ها دعوت شده است، بیان‌ کرد: در این کنفرانس از هر دانشگاه حداکثر سه استاد پیشکسوت بازنشسته را دعوت کرده‌ایم تا جوانان از تجربیات آنها بهره‌مند شوند.

 

در این مراسم اعلام شد ایمان ستایش از دانشگاه تربیت مدرس برنده جایزه "پروفسور هشترودی"، سید عبادالله محمودی از دانشگاه صنعتی شریف برنده "جایزه دکتر بهزاد"، حسن عزیزی و فاطمه پنجعلی بید به طور مشترک از دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان برنده جایزه "استاد عباس ریاضی کرمانی" و نبی چگینی از  دانشگاه تالش نیز به طور منفرد برنده جایزه "استاد عباس ریاضی کرمانی" شدند.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری ایسنا، چهل و نهمین کنفرانس ریاضی ایران که از امروز (پنجشنبه)  شروع به کار کرده است تا چهارم شهریور ماه ادامه‌ خواهد داشت و طی این چهار روز سخنرانی‌هایی در ۱۲ گرایش مختلف ریاضی در دو نوبت صبح (۸ تا ۱۲) و بعد از ظهر (۱۴ تا ۱۹) برگزار می‌شود.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics