تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

افتتاح نخستین مرکز نوآوری و شتابدهی بسیج

نخستین مرکز نوآوری و شتابدهی بسیج افتتاح می‌شود؛ هدف از ایجاد این مرکز حمایت از جوانان نخبه و استعداد‌های برتر کشور در حوزه دانش‌آموزی و دانشجویی برای تقویت اکوسیستم استارت آپ‌ها و ترویج فرهنگ کار‌آفرینی است.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا؛ سجاد سنگسری، معاون پشتیبانی توسعه  منابع انسانی سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری با بیان اینکه نخستین مرکز نوآوری و شتابدهی بسیج با همکاری مرکز توسعه فناوری راهبردی معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری در مجتمع فرهنگی 13 آبان در هفته بسیج به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: هدف از ایجاد این مرکز حمایت از جوانان نخبه و استعداد های برتر کشور در حوزه دانش‌آموزی و دانشجویی برای تقویت اکوسیستم استارتاپ‌ها و ترویج فرهنگ کارآفرینی است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی خاطرنشان کرد: همه مراکز رشد خلاقیت بسیج در سراسر کشور به عنوان زیر شاخه‌های این مرکز نوآوری مسئولیت شناسایی،جذب و معرفی ایده‌های برتر را بر عهده خواهد داشت.

 

معاون پشتیبانی توسعه  منابع انسانی سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری همچنین عنوان کرد: با تعامل خوبی که با دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور طی چند سال اخیر به وجود آمده است، سعی شده تا ظرفیت تمامی اساتید و مراکز فعال علم و فناوری کشور در اقدامات بعدی این مرکز نوآوری مورد توجه قرار گیرد.

 

وی افزود: برای حمایت و ترویج کارآفرین دانش‌بنیان بومی شده آموزش‌های تخصصی صورت پذیرفته و درصدد راه‌اندازی صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر برای ایده‌های موفق و بومی جهت سرمایه‌گذاری و خلق ثروت برای کشور خواهیم بود.

منبع خبر: باشگاه خبرنگاران پویا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics