تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

موافقت ۲۰ دانشگاه پزشکی با اعطای بودجه به انجمن‌های علمی دانشجویی

مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت از موافقت هیات امنای ۲۰ دانشگاه علوم پزشکی با اختصاص بودجه به انجمن‌های علمی دانشجویی خبر داد.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری مهر، امیر لله گانی امروز در ‌«دومین نشست دبیران و کارشناسان انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی» در محل دانشگاه علوم پزشکی ایران افزود: در حال حاضر حدود ۱۰ هزار دانشجوی علوم پزشکی در بیش از ۴۵۰ انجمن علمی دانشجویی عضو هستند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با اشاره به چالش های پیشروی انجمن های علمی دانشجویی در دانشگاه های علوم پزشکی گفت: انجمن های علمی مظلوم ترین نهاد دانشجویی هستند و ما سه سال اخیر درگیر حمایت های مالی از این انجمن ها هستیم.

 

مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت یادآور شد: مقرر شده است ۱۰ درصد بودجه فرهنگی دانشگاه های علوم پزشکی به انجمن های علمی دانشجویی اختصاص یابد و در بیش از ۲۰ دانشگاه این موضوع به تصویب هیات امنای دانشگاه ها رسیده است.

 

وی گفت: امیدواریم به این ترتیب بخشی از مشکلات مالی انجمن ها از مهرماه حل شود.

 

لله گانی اظهار داشت: زیرساخت های انجمن های علمی دانشجویی در دانشگاه های علوم پزشکی آماده است و درخواست ما این است که معاونت های آموزشی و پژوهشی از این نهاد دانشجویی حمایت کنند. زیرا لازم است حمایت بیشتری از این نهاد دانشجویی صورت گیرد.

 

بنگرید:

با عضویت در پورتال جامع تخصصی مالی و حسابداری تیم متفکران نوین مالی، یاد بگیرید و یاد بدهید(کلیک کنید)

هدف ما در دسترس قرار دادن اخبار کاربردی می باشد؛ سایر خبرهای مرتبط با این حوزه را در اختیار شما می گذاریم

وی با اشاره به برگزاری انتخابات انجمن های علمی دانشجویی گفت: انجمن ملی برای هر گروه در واقع مجموعه ای از انجمن های هم رشته است که می تواند در سطح ملی مثمرثمر واقع شود.

مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت از برگزاری برنامه «کپسول ۳ دقیقه ای» خبر داد و گفت: ۳۰ ایده و اقدام برای این برنامه از سوی دانشگاه های مختلف ارسال شده است که هر ایده در ۳ دقیقه بیان می شود و اعضای انجمن ها با این ایده ها آشنا شده و به آنها امتیاز می دهند. در پایان نشست از بهترین ایده ها تقدیر به عمل می آید.

 

وی با اشاره به اقدامات وزیر بهداشت در دوره وزارت در خصوص اجتماعی کردن سلامت، خاطرنشان کرد: انجمن های علمی دانشجویی دغدغه مسائل علمی، اجتماعی و کار داوطلبانه دارند و می توانند در حوزه اجتماعی کردن سلامت کمک کنند.

 

لله گانی اظهار داشت: انجمن های علمی دانشجویی حلقه مفقوده علم کتابخانه ای و دغدغه های مردم هستند و می توانند بین این دو ارتباط برقرار کنند.

منبع خبر: خبرگزاری مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics