تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

پایان ماه عسل ارز دانشجویی

میزان معامله در سامانه نیما بین صادرکنندگان و واردکنندگان پس از ۲۰ روز از اجرایی شدن بسته جدید ارزی، تعیین تکلیف ارز دانشجویی، تشریح بسته حماینی از زبان سرپرست وزارت رفاه و جزئیات افزایش تولید ۴۰۰ هزار بشکه‌ای نفت با تکیه بر توان داخلی جزو سرفصل‌های مهمترین اخبار اقتصادی امروز بود.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری ایسنا، با تصمیم دولت برای تغییر در نحوه مدیریت ارزی از ۲۱ فروردین سال جاری، شرایط پرداخت ارز و پاسخگویی به نیاز متقاضیان متفاوت شد به گونه‌ای که آن دسته از کسانی که تا پیش از این مشمول ارز مبادله‌ای یعنی نرخ پایین‌تر از بازار آزاد و آنچه که بانک مرکزی تعیین کرده بود، می‌شدند و چه افرادی که نیاز خود را از بازار آزاد تامین کرده و مشمول ارز مبادله‌ای نبودند، در مجموعه قواعد و چارچوب جدید قرار گرفته و تامین ارز  بر اساس تعریفی که بانک مرکزی برای نیازها دارد، قرار گرفت.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

پایان ماه عسل ارز دانشجویی تا روزهای آینده

اما از جمله گروه‌هایی که قبلا ارز مبادله‌ای دریافت می‌کردند، دانشجویان بودند که در سیاست‌های جدید ارزی نیز برای آنها شرایط تازه‌ای تعریف شده بود.

 

در آخرین تغییراتی که در مجموعه قوانین و مقررات ارزی برای تامین ارز دانشجویی در نظر گرفته شده، در شش مورد مراحل دریافت ارز تعریف شد که به تازگی بانک مرکزی از تعیین تکلیف ارز دانشجویی و پرداخت با نرخ بازار خبر داد.

 

آنطور که بانک مرکزی اعلام کرده است، ارز دانشجویی بابت نیمسال اول تحصیلی سال ۲۰۱۸ و تا تاریخ ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ قابل پرداخت بوده و پس از تاریخ مورد اشاره ارز دانشجویی به نرخ بازار و از طریق دو بانک پرداخت می‌شود.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics