تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

قیمت طلا در حال ثبت بدترین عملکرد ماهیانه از سال 2013 میلادی

به دنبال گمانه زنی ها درباره افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا قیمت طلا امروز جمعه بار دیگر با کاهش روبرو شده است.

 

در حالی که سرمایه گذاران بین المللی نگران تشدید تنش های تجاری بین آمریکا و چین هستند و گمانه زنی ها نسبت به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا بیشتر شده است، ارزش دلار امروز با افزایش روبرو شده و این مساله موجب کاهش قیمت جهانی طلا شده است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

بر اساس این گزارش قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی با 0.1 درصد کاهش به کمتر از 1198 دلار رسیده است. قیمت طلا در حال کاهش برای پنجمین ماه متوالی است. این روند از سال 2013 میلادی تاکنون بی سابقه بوده است. قیمت طلا در ماه جاری تاکنون 2 درصد کاهش داشته است.

 

شاخص ارزش دلار آمریکا نیز با اندکی افزایش به بیش از 94.70 واحد رسیده است. شاخص ارزش دلار شب گذشته با افزایش 0.1 درصدی روبرو شد. این برای نخستین بار در 5 روز گذشته بوده است که ارزش دلاز افزایش یافته است.

 

تازه ترین آمارهای رسمی نشان می دهد هزینه های مصرفی در اقتصاد آمریکا طی ماه جولای افزایش داشته است. انتشار آمارهای مثبت اقتصادی در آمریکا احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو را بیشتر کرده است.

 

شبکه خبری بلومبرگ گزارش داده است که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای تشدید جنگ تجاری با چین و اعمال تعرفه علیه 200 میلیارد دلار واردات کالا و خدمات از این کشور آماده می شود.

 

میزان ذخایر طلای صندوق اس پی دی آر با 0.27 درصد کاهش به 757 تن رسیده است.

منبع خبر: سایت طلا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics