تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

دانشگاه تهران و مخابرات تفاهم نامه همکاری امضا کردند

همزمان با برگزاری چهارمین کنفرانس بین المللی کارآفرینی، تفاهمنامه ای میان دانشگاه تهران و مخابرات ایران در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات امضا شد.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از گروه دانشگاه ایرنا، درچهارمین کنفرانس بین المللی کارآفرینی که صبح امروز (سه شنبه) با حضور برخی روسای دانشگاه ها از ترکیه، آلمان و مالزی به همت دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران برگزار شد، نمایندگان دو مجموعه دانشگاه تهران با کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین به عنوان سهامدارعمده مخابرات ایران، تفاهم نامه راه‌اندازی شتابدهنده تخصصی حوزه فناوری اطلاعات، ارتباطات امضا کردند.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید


در این شتابدهنده، صاحبان ایده های راه اندازی کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، امکان بهره برداری خدمات خود را از طریق زیرساخت ‌های مخابرات ثابت و همراه را با بیش از 50 میلیون مشترک خواهند داشت.

 

** رونمایی از پلتفرم آموزشی - تعاملی دانشگاهی 
همچنین در بخش دیگری از این کنفرانس از پلتفرم آموزش تعاملی دانشگاهی و آکادمیک کلاس باز از سوی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران رونمایی شد. پلتفرم بستری است که برنامه های نرم افزاری نوشته شده، تحت ویژگی های واحدی قابل اجرا هستند.


از بین بردن محدودیت دسترسی عمومی به اساتید دانشگاهی، دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی معتبر داخلی و خارجی هدف اصلی رونمایی از این پلتفرم آموزشی است. ایجاد زیرساخت ‌های فنی و حقوقی پخش زنده کلاس‌ های آموزشی و همچنین ایجاد سازو کار مناسب برای تجاری سازی محتواهای آموزشی از دیگر اهداف راه ‌اندازی این سرویس تعاملی است. همچنین، در این سامانه آموزشی تعاملی، امکان اختصاصی‌سازی، نشانه‌گذاری محتواهای آموزشی فراهم شده است. پلتفرم آموزش تعاملی کلاس باز دانشگاه تهران به عنوان یک مدل موفق مشارکت بخش عمومی و خصوصی یا همان PPP شناخته شده است.


چهارمین کنفرانس بین المللی کارآفرینی با حضور روسای برخی دانشگاه های ترکیه، مالزی و آلمان و جمعی از مسئولان دانشکده کارآفرینی، مسئولان مخابرات استادان و دانشجویان صبح امروز 13 شهریور ماه در چهار پنل تخصصی کارآفرینی برگزار شد. این کنفرانس تا فردا چهارشنبه 14 شهریور ماه با فعالیت بخش های کارگاهی ادامه خواهد داشت. 

 

منبع خبر: خبرگزاری ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics