تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تسهیلات و اعتبارات بازار خودرو: مروری بر آخرین رویدادها

در مبحث قرض گرفتن به اعتقاد رابرت کیوساکی دو نوع بدهی خواهیم داشت : "بدهی خوب" و "بدهی بد" که اگر تفاوت این دو را ندانیم گرفتار خواهیم شد. بدهی‌های خوب برای شما پول‌سازی می‌کنند(مانند وام سرمایه گذاری یا کارآفرینی) و باعث پیشرفت شما می‌شوند. در صورتی که بدهی‌های بد دائم جیب شما را خالی‌تر می‌کنند(مانند وام خرید وسائل الکترونیکی و...) و شما را از رفاه مالی دور می‌کند. حتما در هنگام استفاده از تسهیلات از آموزه های سواد مالی خود استفاده کنید. تسهیلات خرید خودرو به خدماتی گفته می شود که منجر به سهل شدن فعالیت های مالی مشتریان جهت تامین خودرو مورد نیازشان می شود. آسان شدن خرید خودرو باعث تقاضای بیشتر و رونق بازار آن می گردد بنابراین تسهیلات خرید خودرو در افزایش تقاضا موثر بوده و باعث افزایش فروش خودرو می گردد. در این گزارش ویژه به مروری بر تازه های منتشر شده در رسانه های معتبر کشور در ارتباط با تسهیلات و اعتبارات خرید خودرو پرداخته شده و یک "گنجینه خبری" در ارتباط با موضوع ایجاد شده است. با رصد کردن روزانه محتوای ارائه شده، در جریان آخرین رخدادها و سیر موضوعات مرتبط قرار گرفته و برای تصمیم گیری و مدیریت ریسک های احتمالی در زمینه موضوعات مالی مرتبط با بازار خودرو در جهت موفقیت مالی و شغلی خود گام بردارید. در قسمت مروری برعناوین مهم خبری، کلیه رویدادهای خبری مرتبط و به تفکیک هر ماه ارائه شده است. "هوای بازار " را داشته باشید تا بهترین فرصت ها را انتخاب کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    این موضوع خبری مرتبط با محتوای دوره مجازی" مدیریت ریسک بانکی" در وب سایت انتخاب برتر محصولات، خدمات و بازار حسابداری، مالی و سرمایه گذاری ویژه علاقه مندان به سرمایه گذاری در بازار بانک می باشد. در صورت علاقه مندی به یادگیری کامل این مبحث، بعد از پیش ثبت نام دوره مذکور و تایید مدیر سایت، با دیگر اعضای تیم در دوره آموزشی شرکت کنید.

    شایان ذکر است جهت اطلاع رسانی زمان ثبت نام نهایی دوره، نیاز به اطلاعات تماس شما می باشد؛ خواهشمند است در میزکار خود اطلاعات تماس خود را تکمیل نمایید.

     

     

     

     

     

     

     

    منبع خبر: جمعی از نویسندگان تیم
     
     

     

    ثبت نام و عضویت میز کار

    لینک های مفید

     

     

     

     

    سید مجتبی مطهری |   1398/05/09 21:58:19   |
    0     0
    با افزایش بیسابقه قیمت خودرو دیگر کمتر کسی قادر به خرید میباشد و این نوع وام ها با بهره های زیاد کمتر کارساز بوده
     پاسخ 
    دیدگاه کاربران
    سعیده تشکری بافقی |   1398/05/10 19:20:01   |
    0     0
    همانطور که گفته شد تسهیلات بانکی همان خروجی های اصلی بانک ها هستند که از طریق آنها نقدینگی های سرگردان جامعه، به مبادی تعریف شده و هدفمند اقتصادی تزریق می شود. بدین معنی که یک بانک با تجهیز منابع (شامل سرمایه و حقوق صاحبان سهام و انواع سپرده ها و یا سایر بدهی ها) آنها را در راستای اهداف از قبل تعیین شده به مصرف می رساند.
     پاسخ 
    دیدگاه کاربران
    سعیده دهقان |   1398/05/12 12:47:07   |
    0     0
    به منظور خرید خودرو و به منظور حمایت از مصرف کننده نهایی تسهیلاتی در اختیار شما قرار می گیرد که برای تعویض خودروهای فرسوده و یا خریداری خودروی نو قابل پرداخت است.
    بر اساس عقود اسلامی این تسهیلات به صورت فروش اقساطی یا مرابحه و با خرید وسیله نقلیه به نام شما اعطا می گردد.این تسهیلات تا 60 درصد قیمت تمام شده خودرو و حداکثر تا 150 میلیون ریال است.
    برای تعویض خودروهای فرسوده تا 80 درصد قیمت خودرو و حداکثر تا سقف 200 میلیون ریال پرداخت می گردد.
     پاسخ 
    دیدگاه کاربران
    سعید میرجلیلی |   1398/05/17 10:37:10   |
    0     0
    در ایران همانند بسیاری از اقتصادهای نوظهور، به نظر می­ رسد بازار لیزینگ مصرف­ کنندگان نقطه مناسبی برای شروع حرکت و معرفی صنعت لیزینگ باشد. بانک­های دولتی عموماً به دلیل سیستم سهمیه­ بندی تسهیلات بین بخش­های اقتصادی نمی ­توانند تقاضای گسترده خانوارها برای تحصیل خودرو، کالاهای بادوام و مسکن را تامـین کنــــند. لذا تـــامین مالی مصرف­ کنندگان، بازار بسیار مناسبی برای بانک­های خصوصی، موسسات مالی و اعتباری و شرکت­های لیزینگ می­ باشد و توسعه فعالیت­های هر سه گروه عمدتاً از طریق این بازار میسر شده است.
    بازار لیزینگ تجاری عموماً شامل اقلام متوسط می ­باشد. شرکت­های لیزینگ فعلی در بخش ­های زیر فعال هستند:
    - بخش حمل و نقل: خودروهای کار (انواع کامیون، اتوبوس و مینی­ بوس)، کشتی
    - بخش پزشکی: انواع تجهیزات پزشکی، دندان­پزشکی، آزمایشگاهی و بیمارستانی
    - بخش پیمانکاری: ماشین­ آلات و تجهیزات پیمانکاری
    - بخش تولید: ماشین­ آلات و کارخانجات تولیدی
    - بخش معدن: ماشین­ آلات و تجهیزات معدنی
     پاسخ 
    دیدگاه کاربران
    مهدیه قانع |   1398/05/18 22:36:56   |
    0     0
    در حال حاضر تسهیلات خودرو با یک نرخ ثابت باید مبلغ مشخص از سوی بانک‌ها پرداخت می‌شود در صورتی که تسهیلات با انعطاف بیشتر از نظر مبلغ و نرخ و نوعاز سپری بانک‌ها انجام شود افراد بیشتری متقاضی دریافت تسهیلات و خرید خودرو خواهند شد
     پاسخ 
    دیدگاه کاربران
    فایزه جهانشاهی افشار |   1398/05/19 07:41:08   |
    0     0
    در معنای لغوی تسهیلات به معنای آسان کردن کاری است و در نظام بانکداری تسهیلات به خدماتی گفته می شود که منجر به سهل شدن فعالیت های مالی مشتریان می شود.

    تسهیلات بانکی به فعالیت های اعم از خرید خانه، خرید خودرو، تعمیر مسکن، خرید کالای ضروری، ازدواج، خرید تجهیزات و … تعلق می گیرد، اما در بعضی از بانک ها تسهیلات با اسامی متنوع برای افرادی با نیازهای خاص شکل گرفته است تا حامی استواری قدم هایشان برای آینده باشد.
     پاسخ 
    دیدگاه کاربران
    دیدگاه کاربران

    اخبار مرتبط

     

    هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
    Web Analytics