تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

خودرو داخلی: مروری بر آخرین تکنولوژی ها و محصولات جدید

یکی از مهمترین ارکان زندگی مالی هر فردی مسئله سرمایه گذاری است .دانش و سواد مالی به دنبال سرمایه گذاری هدفمند می باشد. برای این که افراد بتوانند سرمایه گذاری هدفمند و سودآوری داشته باشند می بایست با ادبیات سرمایه گذاری آشنا شوند. این ادبیات را می توان شامل مواردی همچون ابزار مالی موجود در بازار، خرید و فروش و همچنین میزان ریسک ( بالا، متوسط ، پایین) این ابزارها دانست. سرمایه گذاری در صنعت خودرو داخلی و خرید و فروش آن نیز از این امر مستثنی نیست .صنعت خودروسازی ایران، پس از صنعت نفت بزرگ‌ترین صنعت در ایران است. هم‌اکنون ایران به طور تقریبی بیستمین خودروساز بزرگ دنیا و بزرگترین خودروساز خاورمیانه است. در سال ۲۰۰۹ ایران از لحاظ سرعت رشد صنعت خودرو مقام پنجم دنیا را پس از چین، تایوان، رومانی و هند کسب کرد. تولیدات دو شرکت ایران خودرو و سایپا بیشترین بازار خودروی ایران را به خودشان اختصاص دادند. تولیدات خودروی ایران در چند گونه خودروی مختلف موجود می‌باشد: خودروهای مسافری، چهار چرخ محرک، ون، کامیون‌ها، اتوبوس‌ها، مینی‌بوس‌ها و وانت‌ها. در این گزارش ویژه به مروری بر تازه های منتشر شده در رسانه های معتبر کشور در ارتباط با تولیدات خودروسازان داخلی پرداخته شده و یک "گنجینه خبر" در ارتباط با موضوع ایجاد شده است.. با رصد کردن روزانه محتوای ارائه شده، در جریان آخرین رخدادها و سیر موضوعات مرتبط قرار گرفته و برای تصمیم گیری و مدیریت ریسک های احتمالی در زمینه موضوعات مالی مرتبط با بازار خودرو در جهت موفقیت مالی و شغلی خود گام بردارید. در قسمت مروری برعناوین مهم خبری، کلیه رویدادهای خبری مرتبط و به تفکیک هر ماه ارائه شده است. . "هوای بازار " را داشته باشید تا بهترین فرصت ها را انتخاب کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1398/6/31: 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1398/5/31: 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1398/4/31: 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا1398/2/31: 

 

 

 

 

این موضوع خبری مرتبط با محتوای دوره مجازی" مدیریت ریسک بانکی" در وب سایت انتخاب برتر محصولات، خدمات و بازار حسابداری، مالی و سرمایه گذاری ویژه علاقه مندان به سرمایه گذاری در بازار بانک می باشد. در صورت علاقه مندی به یادگیری کامل این مبحث، بعد از پیش ثبت نام دوره مذکور و تایید مدیر سایت، با دیگر اعضای تیم در دوره آموزشی شرکت کنید.

شایان ذکر است جهت اطلاع رسانی زمان ثبت نام نهایی دوره، نیاز به اطلاعات تماس شما می باشد؛ خواهشمند است در میزکار خود اطلاعات تماس خود را تکمیل نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1397/6/31: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1399/06/31: 

 

منبع خبر: جمعی از نویسندگان تیمخودروساز جاه طلب به هدف خود رسید!
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

مرتضی باغستانی |   1398/05/07 19:45:48   |
0     0
اگر ایران جزء پنج کشور بزرگ تولید خودرو باشد در کیفیت و رقابت جزء اخرینهاست .
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سمانه سلطانی |   1398/05/07 20:03:41   |
0     0
چنانچه خودروسازان ما همزمان با افزایش قیمتهایشان کیفیت محصولات خود را نیز بالا میبرند هم به پیشرفت جامعه کمک می شد و هم از تلفات انسانی کاسته می شد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
افسانه محمدی ساغندی |   1398/05/08 18:18:00   |
0     0
خودروسازی ایران باید علاوه براینکه ازلحاظ رشد تولید که در رتبه بالا قراردارد بایداز لحاظ کیفیت نیز در مراحل بالاتر قرار گیرد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سید مجتبی مطهری |   1398/05/09 22:02:16   |
0     0
گر چه تنوع تولیدات در ایران زیاد است ولی کیفیت همان کیفیت و شایدم کمتر و به نظر من بهتر است تنوع کاهش یابد و کیفیت بالا رود و قیمت کمتر شود
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
حسن دستان |   1398/05/10 11:14:18   |
0     0
طی خرداد ماه 1398 تنها تعداد 48,411 دستگاه خودرو تولید شده که 99 درصد آن دسته خودروهای سبک و 1 درصد باقی‌مانده مربوط به خودروهای سنگین است. این دو گروه به ترتیب 45 خودروی سبک و 8 مدل خودروی سنگین مختلف را شامل می‌شوند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سعیده تشکری بافقی |   1398/05/11 07:01:13   |
0     0
مروزه بکارگیری فن‏آوری های نوین در خودرو به یک ضرورت برای خودروسازان دنیا مبدل شده است. سختگیرانه تر شدن الزامات قانونی از یکسو و افزایش سطح انتظارات مشتریان از سوی دیگر سبب شده است تا شرکت‏های خودروسازی برای کسب سهم بیشتر از بازار، برنامه‏ ریزی‏های گسترده ای را برای توسعه و پیاده سازی فن‏آوری‏های پیشرفته انجام دهند. از اینرو مرکز تحقیقات و نوآوری با توجه به چشم ‏انداز گروه خودروسازی سایپا، مبنی بر کسب سهم عمده از بازار داخلی و همچنین حضور در بازارهای بین‏ المللی، برآن شد تا با تدوین نقشه راه توسعه فناوریهای پیشرفته و بکارگیری آنها در محصولات آتی، خودروهایی با سطح امکانات رفاهی متنوع، ایمن و دوستدار محیط زیست به مشتریان محترم خود عرضه نماید.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سعیده دهقان |   1398/05/12 15:19:18   |
0     0
در شرایط کنونی و تحریم دوباره صنعت خودرو، راه بقای صنعت خودرو را خودکفایی در کنار کار با شرکت‌های کوچک یا متوسط اروپایی می‌دانند که بازاری در آمریکا ندارند و بازار ایران قدرت ریسک برای همکاری با شرکت‌های ایرانی را به آنها می‌دهد؛ البته به‌شرطی که راه تبادل مالی پیدا شود.با توجه به تحریم‌های آمریکا بر ضد صنعت خودروی ایران این صنعت راهی جز خودکفایی با محوریت تولید پلت‌فرم و خودروهای ملی ندارد.بزرگترین مشکل حضور سنگین لابی دلالان شرکت‌های چینی در صنعت خودروی ایران است که احتمالا سعی می‌کنند خودروسازان ایرانی را به سمت خرید قطعات چینی تشویق کنند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سمیرا دهقان |   1398/05/13 22:20:06   |
0     0
طرح جشنواره ثبت نام ایرانخودرو و سایپا با تسهیلات ویژه برای فرهنگیان با تحویل 60 تا 120 روز آغاز شد و تا پایان مرداد ماه ادامه دارد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سعید میرجلیلی |   1398/05/17 10:41:45   |
0     0
امروزه بکارگیری فن‏آوری های نوین در خودرو به یک ضرورت برای خودروسازان دنیا مبدل شده است. سختگیرانه تر شدن الزامات قانونی از یکسو و افزایش سطح انتظارات مشتریان از سوی دیگر سبب شده است تا شرکت‏های خودروسازی برای کسب سهم بیشتر از بازار، برنامه‏ ریزی‏های گسترده ای را برای توسعه و پیاده سازی فن‏آوری‏های پیشرفته انجام دهند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
امیر حسین تجملیان |   1398/05/18 14:35:10   |
0     0
صنعت خودرو ایران یک صنعت قدیمی است و پیشرفت چندانی نداشته است باید ایران در یکی از زمینه های مونتاژ یا طراحی خودرو یا خدمات پس از فروش سرمایه گذاری کند تا بتواند پیشرفت کند با توجه به نیرو ی کار خبره این صنعت ساخت خودرو های مد روز و پیشرفته حق هر ایرانی است
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سیدسعید حسینی منش |   1398/05/18 20:34:16   |
0     0
امروزه با قرارداد بستن با شرکتایی همچون کیا ، رنو و ... توانستن تنوعی در بازار خودرو قرار بدن ولی با این وجود مردم به دلیل قیمت بالا مجبور به خرید پراید هستن و خودرویی که منتاژ هست با قیمت بالا ولی کیفیت نسبتا بهتر از خودروهای داخلی با اپشن هست.ولی با این حال شرکت های فروش خودرو گزینه ای دارند برای کاهش اپشن
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
فایزه جهانشاهی افشار |   1398/05/19 07:43:47   |
0     0
امروزه بکارگیری فن‏آوری های نوین در خودرو به یک ضرورت برای خودروسازان دنیا مبدل شده است. سختگیرانه تر شدن الزامات قانونی از یکسو و افزایش سطح انتظارات مشتریان از سوی دیگر سبب شده است تا شرکت‏های خودروسازی برای کسب سهم بیشتر از بازار، برنامه‏ ریزی‏های گسترده ای را برای توسعه و پیاده سازی فن‏آوری‏های پیشرفته انجام دهند. از اینرو مرکز تحقیقات و نوآوری با توجه به چشم ‏انداز گروه خودروسازی سایپا، مبنی بر کسب سهم عمده از بازار داخلی و همچنین حضور در بازارهای بین‏ المللی، برآن شد تا با تدوین نقشه راه توسعه فناوریهای پیشرفته و بکارگیری آنها در محصولات آتی، خودروهایی با سطح امکانات رفاهی متنوع، ایمن و دوستدار محیط زیست به مشتریان محترم خود عرضه نماید.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
عبدالحسین عابدنیا |   1398/05/22 13:29:07   |
0     0
باتوجه به اینکه خودروسازی ایران یکی ازبزرگترین صنایع خاورمیانه است اما متاسفانه باتوجه به عدم کیفیت قطعات که به گفته ی خودروسازان به علت تحریم ها می باشد ولی بیشتر شواهدبراین است که دلیل عدم کیفیت خصوصی سازی شدن این صنعت وسو استفاده صاحبان ومالکان این صنعت وباهدف کسب سودبیشتر از قطعات باکیفیت پایین استفاده نموده وهمواره دربازارجهانی به عنوان یک صنعت غیر استانداردشناخته شده است
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics