تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

کسب و کارهای نوپا و استارتاپ: مروری بر آخرین رخدادها

شرکت نوپا یا نوآفرین یا استارتاپ ( (startup، کوتاه‌شدهٔ startup company است وبه شرکت یا کسب ‌وکاری گفته می‌شود که به تازگی و در نتیجهٔ رویداد کارآفرینی ایجاد شده‌است، که معمولا رشد سریعی داشته، و در جهت تولید راه‌حلی نوآورانه و باثبات برای رفع یک نیاز در بازار شکل گرفته‌است. شرکت‌های استارتاپی می توانند در هر حوزه ای ایجادشوند این شرکت ها معمولاً مبتنی بر ایده‌هایی ریسک‌پذیر بوده و مدل کسب‌ و کارشان چندان واضح نیست و بازار هدفشان نیز در حد فرض است. شرکت‌های نوپا برای رشد سریع خود نیاز به جذب سرمایه دارند و به دلیل همین قابلیت رشد معمولا برای بعضی از سرمایه گذاران ریسک پذیرجذاب می باشد.اگر بنیان گذاران استارتاپ‌ دانش و سواد مالی در زمینه ارزش‌گذاری استارتاپ‌ها نداشته باشند، ممکن است در تله کم ‌ارزشگذاری سرمایه ‌گذار بیافتند. بنابراین و داشتن دانش و سواد مالی در کسب و کارهای نوپا ضروری و مهم به نظر می رسد. فعالیتهای استارتاپی در بخش کارآفرینی از بعد کسب درامد که یکی از مهمتریت ابعاد سوادمالی هست مد نظر قرار میگیرد.در این گزارش ویژه به مروری بر تازه های منتشر شده در رسانه های معتبر کشور در ارتباط با استارتاپ ها و کسب و کارهای نوپا پرداخته شده و یک "گنجینه خبری" در ارتباط با موضوع ایجاد شده است. با رصد کردن روزانه محتوای ارائه شده، در جریان آخرین رخدادها و سیر موضوعات مرتبط با استارتاپ قرار گرفته و با افزایش دانش و آگاهی خود در جهت زندگی بهتر گام بردارید. در قسمت مروری برعناوین مهم خبری، کلیه رویدادهای خبری مرتبط و به تفکیک هر ماه ارائه شده است. "هوای بازار" را داشته باشید تا بهترین فرصت ها را انتخاب کنید .

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1400/02/14: 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1400/03/31: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1399/04/31: 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1399/03/31: 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1399/02/31: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1398/1/31: 

 

 

 

 

 

این موضوع خبری مرتبط با محتوای دوره مجازی" مدیریت ریسک بانکی" در وب سایت انتخاب برتر محصولات، خدمات و بازار حسابداری، مالی و سرمایه گذاری ویژه علاقه مندان به سرمایه گذاری در بازار بانک می باشد. در صورت علاقه مندی به یادگیری کامل این مبحث، بعد از پیش ثبت نام دوره مذکور و تایید مدیر سایت، با دیگر اعضای تیم در دوره آموزشی شرکت کنید.

شایان ذکر است جهت اطلاع رسانی زمان ثبت نام نهایی دوره، نیاز به اطلاعات تماس شما می باشد؛ خواهشمند است در میزکار خود اطلاعات تماس خود را تکمیل نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1400/03/31: 

منبع خبر: جمعی از نویسندگان تیم
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

مرتضی باغستانی |   1398/05/08 08:15:07   |
0     0
یکی از مدلهای کسب و کارِ که همیشه در حال رشد بوده و همچنان هم موفقیت آمیز بودنش به اثبات می رسد، مدل بازارگاه می باشد. این بدان معنی است که شما خیلی راحت عرضه و تقاضا را در کنار هم جمع می کنید. AirBNB به عنوان یکی از مثالهای موفق برتر در این زمینه است که توانسته این مدل کسب و کار را به خوبی پیاده سازی کند. احتمالا هنگامی که شما برای اولین بار ایدهِ اجاره دادنِ خانه از طریق اینترنت به آدم های ناشناس را می شنوید تعجب می کنید. اما بنیانگذاران AirBNB به اقتصاد اشتراکی نوین معتقد بودند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
محمد حج فروش |   1398/05/11 15:39:01   |
0     0
استارتاپ ویکند چیست؟
استارت آپ ویکند یک همایش و رویداد آموزشی- تجربی در سراسر دنیا است که همانطور که از نامش پیداست معمولا در انتهای هفته برگزار می شود. در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارت آپ، بازاریاب های حرفه ای و طراحان گرافیک گرد هم می آیند تا انتهای هفته طی 54 ساعت ایده یا پروژه هایی را مطرح و آماده نمایند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سعیده دهقان |   1398/05/13 22:20:43   |
0     0
شرکت نوپا یا نوآفرین یا استارتاپ (به انگلیسی: startup، کوتاه‌شدهٔ startup company) به یک شرکت یا کسب‌وکار گفته می‌شود که معمولاً به تازگی و در نتیجهٔ کارآفرینی ایجاد شده‌است، رشد سریعی دارد، و در جهت تولید راه‌حلی نوآورانه و دوام‌پذیر برای رفع یک نیاز در بازار شکل گرفته‌است.
این شرکت‌ها معمولاً مبتنی بر ایده‌هایی ریسک‌پذیر هستند که مدل کسب‌وکارشان مشخص نیست و بازار هدفشان نیز در حد فرض است. شرکت‌های نوپا می‌توانند در هر حوزه‌ای ایجاد شوند، ولی اغلب به شرکت‌هایی گفته می‌شود که رشد سریعی دارند و در زمینهٔ فنّاوری (تکنولوژی) فعالیت می‌کنند. شرکت‌های نوپا در دورهٔ حباب دات کام محبوب شدند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سعیده تشکری بافقی |   1398/05/14 00:05:05   |
0     0
استارت آپ (Start-up) تشکلی موقت از افرادی خوش‌فکر با ایده‌های جدید و نوآورانه و متفاوت اما صحیح از مسائل که تلاش می‌کنند با کم‌ترین امکانات و هزینه‌ها، راه‌حل‌های خلاقانه و جدیدی را ارائه و سرعت‌بالایی برای رسیدن به یک مدل کسب‌وکار تکرار شدنی یا محصول و خدمتی که قابلیت تولید انبوه و مقیاس‌پذیر باشد، دارد. این مدل کسب کار امکان توسعه، افزایش منابع مالی، نیروی انسانی و… را داراست.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
افسانه محمدی ساغندی |   1398/05/15 14:09:37   |
0     0
استارت آپ شرکتی است که از افراد خوش فکر وایجاد ایده های جدیدتست وتلاش می کند با کمترین هزینه ‌امکانات راه حل های جدیدی ارائه دهند ‌سرعت بالای برای تولید محصولات رادارد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سعید میرجلیلی |   1398/05/20 13:50:24   |
0     0
پنج عامل موفقیت استارتاپها عبارتند از : 1- زمان 2- تیم و اجرا 3- ایده
4- مدل کسب و کار 5- سرمایه
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سعید میرجلیلی |   1398/05/20 13:52:44   |
0     0
خطاهای مهلک کارآفرینان:
1- ورود به وادی کارآفرینی و کسب و کار با تصورات و دلایل غلط
2- کمک و مشاوره گرفتن از افراد غیر متخصص مانند خانواده و دوستان
3-شروع در زمان و جای نامناسب
4- غرور
5- ورود به بازار بدون شناخت
6- کارآفرین عاشق (کوری ناشی از علاقه به ایده و محصول)
7- تمرکز کم
8- شروع بدون دانش مالی (مشکلات جریان نقدینگی)
9- خوش بینی بیش از حد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سیدسعید حسینی منش |   1398/05/22 17:27:47   |
0     0
برای پیش‌برد بخش های مختلف یک استارتاپ حضور سرمایه گذار برای تأمین نیاز های مالی الزامی خواهد بود. جذب سرمایه در استارتاپ‌ها از مهم‌ترین و سرنوشت‌سازترین دوره‌های توسعه‌ی یک استارتاپ می‌باشد. برای تأمین منابع مالی استارتاپ‌ها روش های مختلفی وجود دارد که مدل جذب سرمایه استارتاپ‌ها نامیده می شود.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مهدیه السادات حیدری |   1398/05/23 13:53:34   |
0     0
شرکتی نوپا است که در زمینه تکنولوژی فعالیت می کند.این قبیل کسب و کارها که در جهت ابداع یا بیان راه حل بهتر به دنبال یک مدل کسب و کار که دو عامل اساسی"قابلیت توسعه" و "تکرارپذیری" را داشته باشد،راه اندازی می شود.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics