تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تسهیلات اشتغال: مروری بر آخرین رخدادها

چالش اشتغال نه تنها یکی از مهمترین مسائل روز اجتماعی در کشور ما به‌شمار می‌آید بلکه با توجه به‌ رشد جمعیت در دو دهه گذشته می‌توان آن ‌را به‌عنوان مهمترین چالش اجتماعی و معضل امنیت اقتصادی به‌حساب آورد. برای حل این چالش، طی دوره‌های مختلف برنامه‌های گوناگونی ایجاد گردیده که از مهمترین آن می‌توان به طرح وام‌ها و تسهیلات خود‌اشتغالی اشاره نمود. تسهیلات اشتغال به خدماتی گفته می شود که منجر به سهل شدن فعالیت های مالی اشخاص جهت ایجاد اشتغال مورد نظرشان می شود. آسان شدن ایجاد اشتغال باعث رونق بازار کسب و کارها می گردد بنابراین تسهیلات اشتغال در افزایش کسب و کارها موثر بوده و باعث افزایش مشاغل و کاهش بیکاری است. . تسهیلات و اعتبارات در بعد ریسک و اعتبار، سواد مالی قرار می گیرند. نکته حایز اهمیت شناخت بدهی خوب و بدهی بد می باشد. بنابراین با یادگیری سواد مالی از تسهیلات بطوری استفاده خواهد شد تا در زمره بدهی خوب قرار گیرد. هوای بازار " را داشته باشید تا بهترین استفاده را از تسهیلات بانکی بکنید و در " گنجینه خبر" با مرورخبر های ویژه، بهترین وام را با توجه به موقعیت شرایط کاری اخذ کنید. در این گزارش ویژه به مروری بر تازه های منتشر شده در رسانه های معتبر کشور در ارتباط با تسهیلات اشتغال پرداخته می شود. با رصد کردن روزانه محتوای ارائه شده، در جریان آخرین رخدادها و سیر موضوعات مرتبط با با تسهیلات اشتغال قرار گرفته و با افزایش دانش و آگاهی خود در جهت زندگی بهتر گام بردارید. در قسمت مروری برعناوین مهم خبری، کلیه رویدادهای خبری مرتبط و به تفکیک هر ماه ارائه شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1399/06/31: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1398/9/30: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1398/6/31: 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1398/5/31: 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1398/3/31: 

 

 

 

 

 

 

 

 

این موضوع خبری مرتبط با محتوای دوره مجازی" مدیریت ریسک بانکی" در وب سایت انتخاب برتر محصولات، خدمات و بازار حسابداری، مالی و سرمایه گذاری ویژه علاقه مندان به سرمایه گذاری در بازار بانک می باشد. در صورت علاقه مندی به یادگیری کامل این مبحث، بعد از پیش ثبت نام دوره مذکور و تایید مدیر سایت، با دیگر اعضای تیم در دوره آموزشی شرکت کنید.

شایان ذکر است جهت اطلاع رسانی زمان ثبت نام نهایی دوره، نیاز به اطلاعات تماس شما می باشد؛ خواهشمند است در میزکار خود اطلاعات تماس خود را تکمیل نمایید.

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1397/11/30: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1397/7/30: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع خبر: جمعی از نویسندگان تیم
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

سیدسعید حسینی منش |   1398/05/22 17:44:21   |
0     0
مدیر کل توسعه اشتغال و سیاستگذاری بازار کار وزارت کار با تشریح جزئیات شرایط متقاضیان برای ثبت نام در سامانه کارا گفت: قطعا کسانی از تسهیلات اشتغال بهره‌مند می شوند که قواعد و شرایط اعلامی در سامانه را رعایت کنند و توسط دستگاه اجرایی مرتبط با طرح اشتغال، کمیته فنی و موسسه عامل پرداخت کننده تایید شوند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics