تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

آغاز دور جدید نظارت بر تجهیزات پزشکی در مراکز درمانی

دور جدید بازرسی و نظارت بر نحوه‌ اجرای بندهای حوزه تجهیزات پزشکی در طرح تحول نظام سلامت در مراکز درمانی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور آغاز شد.

 

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری مهر، علیرضا هوشنگی گفت: دور جدید نظارت و بازرسی بر نحوه‌ اجرای صحیح بندهای تجهیزات پزشکی در طرح تحول نظام سلامت و همچنین تفویض برخی از وظایف اداره کل تجهیزات پزشکی به دانشگاه‌های علوم پزشکی از هفته گذشته از دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی (اراک) آغاز شد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی در ادامه افزود: تمامی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و مراکز تابعه آنها تا پایان سال جاری مطابق چک لیست های تنظیمی، مورد نظارت و بازرسی قرار می گیرند.

 

 

 مدیریت های تجهیزات پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی کشور، موارد ارزیابی و بازرسی از مراکز درمانی خود را براساس چک لیست های از قبل طراحی شده و ابلاغ شده به صورت الکترونیکی در طول سال در سامانه امور بازدید نظارتی، نگهداشت و GMP خطوط تولید در پورتال الکترونیکی imed بارگذاری می کنند و امتیازات به صورت الکترونیکی محاسبه و گزارش گیری می شود و بازدیدهای حضوری فوق به منظور ارزیابی میدانی و تطبیق گزارشات است.


 

منبع خبر: خبرگزاری مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics