تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

امضای تفاهم نامه بین وزارت دادگستری و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری/ تاکید بر افزایش هم افزایی برای اعتلای حقوق زنان و کودکان

وزیردادگستری گفت: امیدواریم در جهت اعتلای حقوق زنان و کودکان و خانواده همکاری‌ها بیشتر شود و استفاده از ظرفیت‌های مردمی در این عرصه اهمیت فراوانی دارد.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل ازخبرگزاری میزان، سیدعلیرضا آوایی در مراسم امضای تفاهم نامه وزارت دادگستری با معاونت امور خانواده و زنان ریاست جمهوری ضمن خوش آمدگویی به معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و هیئت همراه اظهارکرد: انعقاد این تفاهم نامه یکسری تعهدات عرفی و قانونی ایجاد خواهد کرد و ما تفاهم نامه فی مابین وزارت دادگستری و معاونت امور زنان و خانواده را به شرط اجرایی شدن امضا می‌کنیم.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی ادامه داد: تاکید بنده در مورد اجرای این تفاهم نامه به این جهت است که شخصا از کار‌های نمایشی و تبلیغاتی گریزانم و دادن وعده‌های بیخود را آفت کشور می‌دانم. وزیر دادگستری خاطر نشان کرد: اگر بنا است اقدامی انجام شود باید کار انجام و اجرایی شود و سپس آن را اعلام کنیم. وی افزود: امیدواریم در جهت اعتلای حقوق زنان و کودکان و خانواده همکاری‌ها بیشتر شود، تجربه نشان می‌دهد هر جا از مردم کمک گرفتیم جلو بوده‌ایم، بنابراین استفاده از ظرفیت‌های مردمی اهمیت فراوانی دارد.

 

وی اضافه کرد: ان شالله سال آینده بتوانیم گزارشی ارائه دهیم که خودمان را اقناع کند و نشان دهد از ظرفیت‌ها استفاده کردیم و امانت دار خوبی بوده‌ایم. در ادامه این مراسم عباسی معاون حقوق بشر وزارت دادگستری تصریح کرد: موضوع این تفاهمنامه درباره مسایل حقوق بشر است و گام بسیار بلندی برای ارتقای حقوق کودک و زنان در کشور است. عباسی از برگزاری اجلاس بین‌المللی حقوق کودک در آذرماه خبر داد و خاطر نشان کرد: خوشبختانه برای ۴ و ۵ آذرماه و در روز جهانی حقوق کودک اجلاس بین المللی حقوق کودک را داریم و در این اجلاس به تشریح گزارش‌ها خواهیم پرداخت.

 

 

منبع خبر: خبرگزاری میزان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics