تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

بازار سوم فرابورس میزبان دو عرضه بلوکی سهام

سهام دو شرکت فولاد زرند ایرانیان و فولاد سیرجان ایرانیان که در زمینه ایجاد کارخانجات آهن و فولاد‌سازی و واحد‌های مربوطه فعالیت می‌کنند روز شنبه هفته آینده در بازار سوم فرابورس ایران عرضه خواهد شد که طی آن تعداد یک میلیون سهم از سهام هر یک از این شرکت‌ها روی میز فروش خواهد رفت.

 

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه ایران روز شنبه 24 شهریور‌ماه 97 بازار سوم فرابورس ایران شاهد عرضه یکجای سهام غیرمدیریتی دو شرکت فولاد زرند ایرانیان و فولاد سیرجان ایرانیان خواهد بود. بیانیه‌ای که به‌تازگی از سوی فرابورس ایران صادر شده خبر از تصمیم شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه مبنی بر عرضه یکجای سهام غیرمدیریتی دو شرکت فولاد زرند ایرانیان و فولاد سیرجان ایرانیان داده است که این عرضه توسط شرکت کارگزاری آفتاب درخشان خاورمیانه از طریق عرضه در بازار سوم فرابورس انجام می‌شود.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 سهام این دو شرکت که در زمینه ایجاد کارخانجات آهن و فولاد‌سازی و واحد‌های مربوطه فعالیت می‌کنند روز شنبه هفته آینده عرضه خواهد شد که طی آن تعداد یک میلیون سهم معادل 0.008 درصد از سهام شرکت فولاد زرند ایرانیان با قیمت پایه هر سهم 2 هزار و 600 ریال و قیمت پایه کل 2 میلیارد و 600 میلیون ریال روی میز فروش خواهد رفت. این در حالی است که کل سهام منتشره این شرکت 12 میلیارد سهم است.

 

علاوه بر این، تعداد یک میلیون سهم معادل 0.01 درصد از سهام شرکت فولاد سیرجان ایرانیان به طور یکجا و شرایطی با قیمت پایه هر سهم 5 هزار و 300 ریال و قیمت پایه کل 5 میلیارد و 300 میلیون ریال روز شنبه همزمان با عرضه بلوکی سهام غیرمدیریتی شرکت فولاد زرند ایرانیان عرضه خواهد شد که مهلت پرداخت کل ثمن معامله حداکثر 3 روز کاری پس از انجام معامله است. این در حالی است که کل سهام منتشره این شرکت 7 میلیارد سهم به ارزش اسمی هر سهم یک هزار ریال است.

 

منبع خبر: پایگاه خبرری بازار سرمایه ایران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics