تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تغییر جهت بازار با خبرهای خوب خودرویی‌ها در روز های آینده

روحی گفت: بازار از کمبود نقدینگی و حرکت آن به سمت اوراق با درآمد ثابت و همچنین قوانین و مقرراتی که به سرعت در حال تغییر است رنج می برد.

یک کارشناس بازار سرمایه  در گفت وگو با خبرنگار بورس اقتصاد آنلاین وضعیت امروز بازار را قابل قبول توصیف کرد و گفت: ارزش  معاملات امروز ٣٤٣ میلیارد تومان بود که البته  نمادهای خودرویی با اقبال ضعیف روبرو شدند.

محمد روحی با بیان اینکه اخبار مربوط معاملات بلوکی بعضی از نمادهای این صنعت طی روزهای آتی، سرمایه گذاران را امیدوار به صعود هر چند کوتاه مدت بازار در این صنعت نموده است،تصریح کرد : البته بازار از کمبود نقدینگی و حرکت آن به سمت اوراق با درآمد ثابت و همچنین قوانین و مقرراتی  که به سرعت در حال تغییر است رنج می برد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در پایان معاملات امروز سه‌شنبه 17 اسفند ماه 95، با افزایش ۱۰ واحدی به رقم ۷۶ هزار و ۸۰۰ واحد رسید.

ارزش کل معاملات امروز بورس تهران به بیش از 343 میلیارد تومان بالغ شد که ناشی از دست به دست شدن یک میلیارد و 493 میلیون سهم با اوراق مالی قابل معامله طی 50 هزار و 392 نوبت داد و ستد بود.

شاخص قیمت هم‌وزن اما با کاهش 25 واحدی عدد 12 هزار و 264 واحد را به نمایش گذاشت، امروز همچنین شاخص سهام آزاد شناور با افزاییش 44 احدی به عدد 84 هزار و 158 واحد دست یافت.

شاخص بازار اول نیز در حالی با افزایش 44 واحدی به عدد 54 هزار و 243 واحد رسید که شاخص بازار دوم با کاهش 180 واحدی روی رقم 164 هزار و 963 واحد متوقف شد.

امروز همچنین شاخص کل فرابورس (آیفکس) با کاهش دو واحدی عدد 863 واحد را تجربه کرد.

منبع خبر: اقتصاد آنلاین
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics