تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

ضرورت استفاده شهروندان از ظرفیت مشاوره حقوقی در معاملات

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی در دیدار مردمی از شهروندان خواست تا حد امکان از ظرفیت مشاوره حقوقی در معاملات خود استفاده کنند.

 

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری میزان، حجت الاسلام والمسلمین مظفری رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی، به همراه سایر مسئولین قضایی استان در مسجد الزهراء شهرک اندیشه تبریز حضور یافت و پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، به سخنرانی و دیدار مردمی و رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی شهروندان پرداخت.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) و دهه محرم بر امید به نصرت الهی و پشت سر گذاشتن مشکلات تأکید کرد و با اشاره به آیه ۱۲۰ سوره شریفه آل عمران «إِنْ تَمْسَسْکُمْ حَسَنَةٌ تَسُؤْهُمْ وَإِنْ تُصِبْکُمْ سَیِّئَةٌ یَفْرَحُوا بِهَا وَإِنْ تَصْبِرُوا وَتَتَّقُوا لَا یَضُرُّکُمْ کَیْدُهُمْ شَیْئًا إِنَّ اللَّهَ بِمَا یَعْمَلُونَ مُحِیطٌ» حاضرین را به صبر و پرهیزکاری در برابر مشکلات اقتصادی و استقامت در برابر دشمنان توصیه و دعوت کرد.

 

رییس کل دادگستری استان یکی از اهداف قیام امام حسین (ع) را مبارزه با فساد دانست و از عزم جزم تشکیلات قضایی استان در مبارزه با فساد خبر داد. مظفری حل و فصل مشکلات شهروندان در چارچوب قانون را یکی از اهداف ملاقات‌های مردمی مسئولین قضایی استان با مردم در مساجد اعلام کرد و از شهروندان خواست تا حد امکان از ظرفیت مشاوره حقوقی در معاملات خود استفاده کنند و به مقررات و قوانین مربوطه توجه لازم داشته باشند.

منبع خبر: خبرگزاری میزان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics