تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

باشگاه مطرح فرانسوی ارز دیجیتال خود را راه‌اندازی خواهد کرد

تیم فوتبال پاری سن ژرمن (PSG)، قصد دارد ارز دیجیتال خود را به عنوان راهی برای تشویق مشارکت هوادارانش در سراسر جهان صادر کند.

 

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از مرکز تحلیل، بررسی و اخبار بازار ارزهای دیجیتالاین تیم فرانسوی که به بازیکنان برجسته‌ای از جمله نیمار، ستاره برزیلی را در اختیار دارد، در روز سه شنبه یک مشارکت چند ساله را با استارتاپ بلاک چینی «Socios» مستقر در مالت اعلام کرد که با این تکنولوژی به هواداران این تیم توکن ارائه خواهد شد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

PSG اکنون در حال بررسی آغاز صدور این توکن‌ها در بهار سال ۲۰۱۹ است که به طور بالقوه یکی از اولین باشگاه‌های فوتبال خواهد بود که دست به چنین کاری می‌زند. طبق این گزارش یکی از اهداف این طرح اجازه رای دادن و تصمیم‌گیری درباره موضوعات کمتر استراتژیک مانند انتخاب پیراهن تیم و یا مخالفان با بازی‌های دوستانه به طرفداران این تیم است. مالکیت توکن‌ها همچنین گزینه‌های دیگری مانند ملاقات با بازیکنان و یا تماشای بازی‌های خاص را به ارمغان خواهد آورد.

 

باشگاه پاری سن ژرمن، با اتخاذ بلاک چین به عنوان تکنولوژی اساسی برای صدور توکن اظهار امیدواری کرد که با این کار فرایند رای‌گیری امن‌تر و شفاف‌تر شود و معاملات در ملاء عام قابل‌ مشاهده باشند. مارک آرمسترانگ، شریک ارشد این باشگاه اظهار داشت: پاری سن ژرمن برای بهره‌برداری از فرصت‌هایی که ارز دیجیتال می‌تواند فراهم کند مصمم است. این تکنولوژی انقلابی تأثیر مهمی در استراتژی کلی کسب و کار باشگاه و نحوه ارتباط ما با هواداران دارد.

با عضویت در پورتال جامع تخصصی مالی و حسابداری تیم متفکران نوین مالی، یاد بگیرید و یاد بدهید(کلیک کنید)

هدف ما در دسترس قرار دادن اخبار کاربردی می باشد؛ سایر خبرهای مرتبط با این حوزه را در اختیار شما می گذاریم

 

با این خبر، پاری سن ژرمن از دیگر باشگاه‌های فوتبال اروپایی پیروی می‌کند تا از ایده ارز دیجیتال و بلاک چین استقبال کند. کوین‌دسک در ماه گذشته گزارش داد که هفت باشگاه مهم در لیگ برتر انگلیس از جمله نیوکاسل، کریستال پالاس و لستر سیتی قراردادی با شرکت سرمایه‌گذاری آنلاین eToro امضا کرده‌اند تا اجازه پرداخت کمک‌های مالی در بیت کوین را بدهد. و در ماه اوت، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) اعلام کرد که این اتحادیه یک آزمایش موفق از یک برنامه کاربردی فروش بلیت بر پایه بلاک چین برای مسابقه بین دو باشگاه اسپانیایی برتر را به سرانجام رسانده است.

منبع خبر: مرکز تحلیل، بررسی و اخبار بازار ارزهای دیجیتال
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics