تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

هاردفورک جدید اتریوم ماه آینده آزمایش خواهد شد

هاردفورک بعدی اتریوم که کنستانتینوپول (قسطنطنیه – Constantinople) نام دارد، ماه آینده میلادی بر روی محیط آزمایشی اجرا خواهد شد. این تصمیم توسط تیم اصلی توسعه‌دهنده اتریوم روز جمعه ۱۴ سپتامبر گرفته شد.

 

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از مرکز تحلیل، بررسی و اخبار بازار ارزهای دیجیتال فورک کنستانتینوپول در جهت افزایش بازدهی پلتفرم، تغییر سیاست‌های اقتصادی و به تاخیر انداختن «بمب سختی» – کدی نوشته شده برای تشویق شبکه به سوی تغییر الگوریتم توافق جمعی-، طراحی شده است. در گفتگوی ویدیویی توسعه‌دهندگان که هر دوهفته یکبار انجام می‌شود، آن‌ها اظهار داشتند که این بروزرسانی در حوالی تاریخ ۹ اکتبر و بر روی شبکه آزمایشی بین کلاینتی راپستن (Ropston) انجام خواهد شد که شرایط مشابه شبکه اصلی اتریوم در آن حاکم است. اگرچه به دلیل غیرقابل پیش‌بینی بودن زمان تایید بلاک‌ها در شبکه آزمایشی، نیاز است تا شماره بلاکی که شبکه آزمایشی پس از آن فعال می‌شود – برنامه‌ریزی بیشتر بروزرسانی و فورک‌ها در بلاک چین بر روی بلاک خاصی انجام می‌گیرد – نهایی گردد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

به طور مشابهی، زمان اجرای فورک کنستانتینوپول بر روی شبکه اصلی نیز باید نهایی و تعیین شود. هرچند در این مکالمه‌ ویدیویی هادسون جیمسون از روابط عمومی بنیاد اتریوم، ماه نوامبر یا دسامبر را به عنوان تاریخ تغییرات در شبکه اصلی عنوان کرد.

 

 

جالب توجه است که ویتالیک بوترین نیز در این مکالمه حاضر بود و اظهار داشت که نتیجه تغییرات در کد بمب سختی حداقل برای چند ماه قابل پیش‌بینی نخواهد بود. صحبت‌های بوترین این معنی را می‌داد که در بروزرسانی فورک کنستانتینوپول ظاهرا کمی عجله وجود دارد.

 

همچنین بوترین در این باره گفت: ما برای این کار خیلی عجله نداریم. احتمالا بتوانیم تا سه ماه یا حتی بیشتر آن را به تعویق بیاندازیم. یکی از قابلیت‌های جنجالی اتریوم به عنوان بخشی از فورک جدید پیشنهادات بهبود شبکه اتریوم (EIPs) بود که سبب بروز بحث و مجادله از کاربران شبکه و بخصوص استخراج‌کنندگانی شده که درآمد آن‌ها با کاهش پاداش بلاک‌های اتریوم با مخاطره روبرو خواهد شد. با این وجود بروزرسانی جدید برخی تغییرات فنی جزئی را نیز به همراه خواهد داشت.

با عضویت در پورتال جامع تخصصی مالی و حسابداری تیم متفکران نوین مالی، یاد بگیرید و یاد بدهید(کلیک کنید)

هدف ما در دسترس قرار دادن اخبار کاربردی می باشد؛ سایر خبرهای مرتبط با این حوزه را در اختیار شما می گذاریم

 

توسعه‌دهندگان درباره اضافه شدن EIP به شبکه در قالب فورکی جداگانه به نام استانبول (Istanbul) نیز بحث کردند و بنا بر بروزرسانی این فورک ۸ ماه پس از عرضه فورک کنستانتینوپول شد. همچنین در این مکالمه ویدیویی درباره نزاع در حال جریان بر سر تغییرات ساختاری جهت جلوگیری از فعالیت اسیک‌ها – نوعی سخت‌افزار که به عقیده بسیاری سبب متمرکزشدن می‌شود – نیز بحث شد. در حالیکه نهایتاً جهت‌گیری خاصی درباره این موضوع گرفته نشد، دنی رایان پژوهشگر اتریوم اشاره داشت که کار بر روی کسپر (Casper) که مکانیزم توافق جمعی جدیدی را در شبکه اتریوم پیاده خواهد کرد، در حال پیشرفت است.

منبع خبر: مرکز تحلیل، بررسی و اخبار بازار ارزهای دیجیتال
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics