تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

جدیدترین وضعیت تولید خودروهای سنگین

مرداد ماه امسال تولید انواع کامیون به طور میانگین ۳۳.۳ درصد کاهش یافت.

 

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از  ایسنا، براساس جدیدترین گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت در این مدت تولید انواع کامیون از ۱۲۹۹ دستگاه در مرداد ماه سال گذشته به ۸۶۶ دستگاه کاهش یافت.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

مرداد ماه امسال تولید انواع کامیون در ایران خودرو دیزل صعودی بوده و از صفر دستگاه در مرداد ماه سال گذشته به ۲۱۹ دستگاه افزایش یافت. تولید این محصولات در زامیاد نیز با افزایش همراه بوده و از یک دستگاه در مرداد ماه ۱۳۹۶ به ۲۲ دستگاه رسید.

 

در این مدت تولید انواع کامیون در سایپا دیزل هم افزایش یافته و از ۱۴۸ دستگاه در مرداد ماه سال گذشته به ۲۶۴ دستگاه افزایش یافت. تولید این محصولات در کاریزان خودرو اما نزولی بوده و از ۹۰ دستگاه در مرداد ماه ۱۳۹۶ به ۲۷ دستگاه کاهش یافت. تولید انواع کامیون در سروش دیزل مبنا نیز کاهش یافته و از ۱۳۰ دستگاه در مرداد ماه سال گذشته به ۴۵ دستگاه رسید.

با عضویت در پورتال جامع تخصصی مالی و حسابداری تیم متفکران نوین مالی، یاد بگیرید و یاد بدهید(کلیک کنید)

هدف ما در دسترس قرار دادن اخبار کاربردی می باشد؛ سایر خبرهای مرتبط با این حوزه را در اختیار شما می گذاریم

 

مرداد ماه امسال تولید این محصولات در گروه بهمن با کاهش همراه بوده و از ۵۲۹ دستگاه در مرداد ماه ۱۳۹۶ به ۲۸۳ دستگاه کاهش یافت. تولید انواع کامیون در تیراژه دیزل نزولی بوده و از ۱۲ دستگاه در مرداد ماه سال گذشته به شش دستگاه رسید. در این مدت تولید انواع کامیون در آذهایتکس و ماموت متوقف شده و به ترتیب از ۱۴ و ۳۷۵ دستگاه در مرداد ماه ۱۳۹۶ به صفر کاهش یافت.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics