تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

همایش مالی و حسابداری

دبیر علمی چهلمین همایش انجمن با عنوان "مدیریت هزینه: در عمل" (11 مهر 1397) به تبیین اهداف انجمن از برگزاری این همایش و بیان محورهای اصلی همایش پرداخت

 

دبیر علمی چهلمین همایش انجمن حسابداران خبره ایران که با عنوان "مدیریت هزینه: در عمل" در روز چهارشنبه 11 مهر 1397 در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار خواهد شد، در این گزارش ویدئویی اهداف انجمن از برگزاری این همایش و محورهای اصلی همایش را جهت اطلاع اعضاء و دیگر علاقه‌مندان تبیین کرد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری پایگاه اطلاع‌رسانی انجمن حسابداران خبره ایران، هنگامه مقدس‌پور، عضو خبره انجمن حسابداران خبره ایران در شاخه تخصصی حسابدار مدیریت خبره و دبیر علمی چهلمین همایش انجمن حسابداران خبره ایران در قالب یک گزارش ویدئویی به تبیین اهداف انجمن از برگزاری این همایش و نیز اعلام محورهای اصلی همایش پرداخت. مطابق تصمیمات شورای عالی و کارگروه همایش انجمن، همایش پیش رو با عنوان "مدیریت هزینه: در عمل" در روز چهارشنبه 11 مهر 1397 در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

 

دبیر علمی همایش در توضیحات خود پس از اشاره به هدف و کارکرد حسابداری مدیریت، و یادآوری توجه ویژه انجمن حسابداران خبره ایران به مباحث حسابداری مدیریت که منجر به برگزاری هفت همایش تخصصی حسابداری مدیریت طی بیست سال گذشته شده است، بر اهمیت دوچندان حسابداری مدیریت در شرایط کنونی حاکم بر اقتصاد ایران تاکید کرد.

وی در ادامه توضیحات خود ضمن برشمردن پنج محور اصلی همایش پیش رو و ارائه توضیحاتی درباره هر یک از این محورها، گروه‌های اصلی مخاطبان این همایش را نیز برشمرد.

 

این توضیحات در قالب یک گزارش ویدئویی پانزده دقیقه‌ای از طریق کانال رسمی انجمن حسابداران خبره ایران در آپارات منتشر شده است. اعضای گرانمایه انجمن و دیگر علاقه‌مندان به مباحث حسابداری مدیریت و مخاطبان این همایش می‌توانند برای دیدن این ویدئو به کانال رسمی انجمن حسابداران خبره ایران در آپارات (این پیوند) مراجعه یا بر روی تصویر فوق کلیک کنند.

 

ثبت‌نام و اطلاعات تکمیلی

اعضای گرانمایه انجمن و دیگر علاقه‌مندان به مباحث کاربردی حسابداری مدیریت، به ویژه مباحث تخصصی مدیریت هزینه، می‌توانند با مراجعه به صفحه چهلمین همایش انجمن حسابداران خبره ایران به نشانی iica.ir/40th و تکمیل فرم ثبت‌نام برای حضور در این همایش ثبت‌نام کنند.

 

اخبار و اطلاع‌رسانی‌های تکمیلی در ارتباط با این همایش نیز، تا روز برگزاری همایش، از طریق صفحه اختصاصی فوق انجام خواهد شد.

 

طی هفته آینده نیز در گفت‌وگوی مشروح پایگاه اطلاع‌رسانی انجمن حسابداران خبره ایران با هنگامه مقدس‌پور (دبیر علمی همایش، و حسابدار مدیریت خبره عضو انجمن حسابداران خبره ایران) جزئیات مربوط به درون‌مایه و موضوعات محوری مورد بحث در این همایش به اطلاع اعضای گرانمایه انجمن و دیگر علاقه‌مندان خواهد رسید.

منبع خبر: انجمن حسابداران خبره ایران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics