تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تشکیل کمیته‌ حل مشکلات مالیاتی واحد‌های تولیدی/ ورود و خروج انبار‌ها کنترل شود

حجت الاسلام عبداللهی رئیس کل دادگستری از تشکیل کمیته‌ای ذیل ستاد استانی اقتصاد مقاومتی در راستای حل مشکلات تأمین اجتماعی و مالیاتی واحد‌های تولیدی طی هفته آینده خبر داد.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری میزان، جلسه شورای قضایی استان مرکزی با محوریت اقتصاد مقاومتی با ریاست حجت‌الاسلام قاسم عبداللهی، رئیس کل دادگستری استان و با حضور سید علی آقازاده، استاندار استان مرکزی در سالن جلسات اداره کل دادگستری استان برگزار شد. حجت‌الاسلام عبداللهی در این نشست گفت: مسولیت داشتن در این برهه زمانی در رفع مشکلات مردم و تولید بسیار مهم و حساس است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی تصریح کرد: رسیدگی به امور تولید و اشتغال یکی از مهمترین دغدغه‌های اصلی نظام است و دشمن با استفاده از این ابزار بهانه فرافکنی افکار عمومی را به دست آورده است لذا در حوزه تولید و اشتغال باید کار جهادی صورت گیرد.

 

حجت‌الاسلام عبداللهی ادامه‌داد: باید ابتکار عمل داشته باشیم و برای رفع مشکلات برنامه‌ریزی کنیم. وی گفت: برای مشکل اختلافات مالیاتی و اختلافات تأمین اجتماعی با تولیدکنندگان  باید دو کارگروه تشکیل شود و در مورد مفاهیمی که مورد اختلاف است به نقطه مشترک رسیده و ابلاغ شود تا تکلیف مشخص گردد.
 


حجت‌الاسلام عبداللهی با بیان اینکه کارگروه ویژه در مورد احتکار نیز تشکیل و  ورود و خروج انبار‌ها باید کنترل شود، یادآور شد: تشکیل کمیته‌ای ذیل ستاد استانی اقتصاد مقاومتی در راستای حل مشکلات تأمین اجتماعی و مالیات واحد‌های تولیدی طی هفته آینده مهم ارزیابی می‌شود.

منبع خبر: خبرگزاری میزان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics