تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

دستگاه قضا در مقابله با اخلال گران اقتصادی و مفسدان، ذره‌ای کوتاه نخواهد آمد

رئیس کل دادگستری قزوین گفت: دستگاه قضا در مقابله با اخلال گران اقتصادی و مفسدان ذره‌ای کوتاه نخواهد آمد و اجازه نمی‌دهد آرامش و آسایش مردم فدای زیاد خواهی برخی شود.

 

دستگاه قضا در مقابله با اخلال گران اقتصادی و مفسدان ذره‌ای کوتاه نخواهد آمدبه گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین قدرتی در دیدار مردمی مسئولان قضایی که درمسجد چهارده معصوم (ع) برگزار شد، بیان داشت: ملت با بصیرت ایران، فشار‌ها و تحریم‌های چهل ساله دشمنان را تحمل کرده و از این مرحله نیز با اقتدار و سربلندی عبور خواهند کرد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

مقام ارشد قضایی استان قزوین تاکید کرد: امروزه دشمنان در پی ایجاد یک قحطی خودساخته دروغین در کشور هستند که متاسفانه برخی نیز در داخل با بی تدبیری به دشمنان کمک می‌کنند.

 

وی اظهار کرد: بخشی از این فشار اقتصادی به دلیل نقص قوانین و بی تدبیری عده‌ای از مدیران و تصمیم گیران است که موجب می‌شود فرصت طلبان و زیاده خواهان فرصت عرض اندام در جامعه را به دست آورند.

 

رییس کل دادگستری استان قزوین افزود: دستگاه قضا به فرموده مقام معظم رهبری در مقابله با اخلال گران و مفسدان ذره‌ای کوتاه نخواهد آمد و اجازه نمی‌دهد آرامش و آسایش مردم فدای زیاد خواهی برخی شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی افزود: بهره گیری از نهضت عاشورا و قیام اباعبدالله الحسین علیه السلام برای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و مدیریت جامعه بسیار کارگشا است و می‌تواند دستگاه‌های متولی و مجری را در این زمینه بسیار کمک کند.

 

وی بیان داشت: قیام امام حسین (ع) با انگیزه الهی برای اهداف مقدس از قبیل: حاکمیت ارزش‌ها، مبارزه با نفاق و دفاع از حقوق مردم صورت گرفت و پرچم این نهضت که از سال ۶۲ هجری به اهتزاز درآمده تا همیشه برافراشته خواهد ماند.

 

رییس کل دادگستری قزوین در پایان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در قرن اخیر یکی از نمونه‌های بالندگی نهضت عاشورا است و نشان می‌دهد همچنان خون امام حسین (ع) تا تحویل پرچم کربلا به امام زمان (عج) در جوشش خواهد ماند.

منبع خبر: خبرگزاری میزان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics