تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تخفیف 50 درصدی شهریه دانشگاه آزاد در سیستان و بلوچستان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به نگاه ویژه مدیریت جدید این دانشگاه به مناطق محروم شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد در تمامی مراکز سیستان و بلوچستان امسال شامل 50 درصد تخفیف می شود .

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از ایسنا، سلطانعلی میر اظهار کرد: با توجه به تصویب طرح تخفیف 50 درصدی شهریه در مناطق محروم توسط هیات امنای دانشگاه آزاد و ابلاغ آن توسط سرپرست دانشگاه، این طرح از امسال در کلیه مراکز دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان نیز اجرایی می شود . 

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با بیان اینکه کمیته‌ای برای بررسی درخواست ‎ های تخفیف شهریه در مناطق محروم تشکیل شده، ادامه داد: براساس بخشنامه ابلاغی، تخفیف شهریه رشته‌محل‌های کم‌تقاضا یا فاقد تقاضا در مناطق محروم با هماهنگی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی تا سقف 50 درصد امکان‌پذیر است . 

 

میر با اشاره به اینکه لیست رشته ‎ های دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان که براساس این بخشنامه شامل 50 درصد تخفیف شهریه می ‎ شود در سایت این واحد دانشگاهی موجود است، گفت: البته علاوه بر این کیفی سازی و استفاده بهینه از نیروهای بومی نیز در دستور کار این دانشگاه است . 

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان با قدردانی از توجه ویژه سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی به مناطق محروم افزود: برخی از نخبگان در مناطق محروم به دلیل مشکلات مالی و یا بعد مسافت امکان ادامه تحصیل را نداشتند که با ابلاغ این بخشنامه، شرایط مطلوب ادامه تحصیل برای آن ها فراهم می‌شود . 

 

میر با اشاره به رویه جدید دانشگاه آزاد در خصوص مناطق محروم ادامه داد: علاوه بر این موارد صرفه جویی در هزینه ها، کسب درآمد غیر شهریه دانشجویی و ایجاد رشته‌های جدید در دانشگاه آزاد اسلامی و مراکز سما از جمله دیگر اولویت این دانشگاه است . 

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics