تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

اختصاص 30 درصد ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی مشهد به دانشجویان خارجی

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهداز اختصاص 30 درصد از ظرفیت موجود دانشگاه علوم پزشکی مشهد به دانشجویان خارجی خبرداد و گفت: درحال حاضر 259 دانشجوی خارجی درمقطع دکتری رشته‌های داروسازی و پزشکی ازکشورهای منطقه پذیرش شده‌اند.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از ایسنا، دکتر محمد اعتضاد رضوی با اشاره به اینکه این دانشگاه در حال حاضر 259دانشجوی خارجی در مقطع دکتری داروسازی و پزشکی ازکشورهای منطقه پذیرش داشته است گفت: کشورهای افغانستان و عراق بیشترین متقاضی برای تحصیل در این دانشگاه هستند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با بیان اینکه 30 درصد از ظرفیت موجود دانشگاه علوم پزشکی مشهد به دانشجویان خارجی اختصاص دارد، اظهارکرد: درحال حاضر، در مقطع تحصیلات تکمیلی بین 40_50دانشجوی خارجی مشغول به تحصیل هستند.



اعتضاد رضوی در خصوص شرایط پذیرش دانشجو در این دانشگاه گفت: پذیرش دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد طبق شرایط وزارت بهداشت و پس از تایید وزارت امورخارجه در امورکنسولی و انجام مصاحبه حضوری و بررسی توانمندی فرد انجام میشود.


معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به روابط همکاری این دانشگاه با کشور آلمان اشاره کرد و افزود: با توجه به بازدید معاون آموزش و پژوهش وزارت آموزش و تحقیقات کشور آلمان و رییس همکاری های آموزشی با کشورهای شرقی، روسیه و آسیای مرکزی، از دانشکده پزشکی این دانشگاه و امکانات گروه علوم اعصاب، امکان همکاری آلمان در زمینه های نورو ساینس و سایکوسوماتیک فراهم شده که منجر به حمایت مالی از مراکز ارائه دهنده گرنت از جمله DAAD  آلمان شده است.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics