تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

کلاهبردار مدعی تهیه ویزای کانادا با۱۶۰فقره جرم درورامین دستگیر شد

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری کلاهبردار زن مدعی تهیه ویزای کانادا با ۱۶۰ فقره جرم در ورامین خبر داد و گفت: این کلاهبردار به ۶۹ میلیارد ریال کلاهبرداری اعتراف کرده است.

 

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از  خبرگزاری مهر، سردار عبدالرضا ناظری پیش از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری کلاهبردار زن مدعی تهیه ویزای کانادا با ۱۶۰ فقره جرم در ورامین خبر داد و گفت: این کلاهبردار به ۶۹ میلیارد ریال کلاهبرداری اعتراف کرده است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

ناظری در ادامه با تشریح جزئیات این خبر افزود: با اجرای طرح عملیاتی ذوالفقار ۹۷ در شرق استان تهران و در راستای طرح شکایت فردی مبنی بر وقوع یک فقره کلاهبرداری میلیونی توسط یک خانم به بهانه تهیه ویزای کانادا ، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت و با تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد این متهمه با استفاده از وعده های فریبنده به بهانه تهیه ویزای خانوادگی کشور کانادا ،اقدام به کلاهبرداری از افرادی در سراسر کشور کرده و در حال حاضر متواری است.

 

وی با بیان اینکه این فرد قصد خروج از کشور را داشته و با هماهنگی های صورت گرفته و کارهای اطلاعاتی دقیق این فرد دستگیر شد و به این میزان جرم اعتراف کرده است گفت: متهم به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی و با قرار وثیقه روانه زندان شده است.

منبع خبر: خبرگزاری مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics