تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

10 دانشگاه غیرانتفاعی در کشور تعطیل شده است

نایب رئیس اتحادیه‌ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی با اشاره به سیاست‌ کیفی‌سازی آموزش عالی وزارت علوم، گفت: به دنبال اجرای این سیاست تاکنون حدود 10 دانشگاه و موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی در سراسر کشور تعطیل شده است.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از ایسنا، محمد حسین طیرانی با اشاره به اجرای طرح تجمیع، انحلال و یا توقف فعالیت برخی از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی توسط وزارت علوم به منظور کیفیسازی، اظهار کرد: بر این اساس مقرر شده که مؤسسات غیرانتفاعی آموزش عالی در استان خراسان رضوی تعطیل شود و دو واحد دیگر نیز تجمیع خواهند شد. می‌توان گفت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی خراسان رضوی در مقایسه با سایر کشور بهترین وضعیت کیفی را دارند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با تاکید براینکه ما به شدت به جذب هیات علمی در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی نیازمندیم، ادامه داد: حدود 10 هیات علمی طی سال جاری در رشته‌های مهندس پزشکی، کامپیوتر، عمران، زبان، حسابداری، شهرسازی و روانشناسی جذب خواهیم کرد.

 

نایب رئیس اتحادیه‌ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی یادآور شد: در خصوص حذف واژه غیرانتفاعی به زودی نتیجه خواهیم گرفت.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics