تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

قبولی ۹۲درصدی دانشجویان پزشکی شهید بهشتی در آزمون جامع پیش‌کارورزی

رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از قبولی ۹۲ درصدی دانشجویان این دانشکده در آزمون جامع پیش کارورزی خبر داد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از ایسنا، علی طبیبی گفت: با توسعه زیرساخت‌های آموزشی و برقراری تعامل سازنده در محیط های آموزشی، شهریورماه جاری رکورد قبولی دانشجویان در آزمون جامع پیش‌کارورزی طی ۴ سال گذشته به ثبت رسید.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تاکید کرد: دانشجویان دانشکده این دانشگاه در آزمون جامع پیش‌کارورزی شهریور ماه ۹۷ بهترین نتایج قبولی در طی ۴ سال گذشته را کسب کرده‌اند و میانگین قبولی در این آزمون از ۸۷,۵ درصد در سنوات گذشته به ۹۲.۲ درصد در این دوره افزایش یافته است.

 

وی با اشاره به دلایل این موفقیت توضیح داد: علاوه بر سعی و تلاش دانشجویان، برنامه‌ریزی دانشکده در جهت ارتقای کمی و کیفی برنامه‌ریزی آموزشی با همکاری و تعامل گروه‌های آموزشی در ثبت این موفقیت اثرگذار بود.

 

رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، حضور در جلسات گروه‌های آموزشی و ارتباط مستقیم با اساتید در راستای ارتقای کیفی آموزش را یکی از عوامل مهم موفقیت دانشجویان در آزمون‌ها عنوان کرد.

 

به گفته طبیبی، ارتباط مستقیم با دانشجویان و حضور در جلسات بررسی مشکلات، فعال کردن مراکز آموزشی جهت برگزاری برنامه‌های آموزشی در تمام طول هفته و همچنین برگزاری کلاس‌های آمادگی آزمون جامع پیش‌کارورزی با هماهنگی مدیران گروه‌های آموزشی و حضور پرسپتورهای بخش‌های آموزشی جهت رفع اشکالات و تقویت نقاط ضعف دانشجویان از اقدامات مهمی بود که توانست بر حضور موفق‌تر دانشجویان در عرصه‌های مهم علمی اثرگذار باشد.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics