تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تعدادی از مسئولان مرموزانه در دستگاه‌های دولتی فساد می‌کنند

بازرس کل استان یزد، بی‌اعتمادی مردم از مسئولان را ناشی از سهل‌انگاری بعضی از مدیرانی دانست و گفت: تعدادی از مسئولان به صورت مرموزانه و زیرکانه در دستگاه‌های دولتی فساد انجام می‌دهند که نتوانسته‌ایم آنها را به دام بیندازیم.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام اکبر طالبی در مراسم معارفه نمایندگان بازرسی استان در فرمانداری میبد، گفت: با به دست آوردن اسناد و مدارک علیه آنها، این افراد را دستگیر خواهیم کرد و اگر این بی‌اعتمادی همچنان ادامه پیدا کند، باعث متزلزل شدن نظام خواهد شد؛ رأفت اسلامی شامل حال متخلفین به بیت‌المال نخواهد شد و این رأفت 100 درصد مخالف دستورات دینی حضرت علی(ع) است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی تاکید کرد: با استقرار نمایندگان سازمان بازرسی در دستگاه های دولتی، نظارت بر کار مدیران و مسئولان اجرایی به صورت جدی انجام می‌شود و طبق محورها و دستورالعمل‌هایی که به بازرسان واگذار شده است کار نظارت انجام می‌شود.

 

طالبی با اشاره به این که تخلف به بیت‌المال، تعرض به قانون است، اظهار کرد: اگر در اجرای کار مدیران و کارگزاران، تخلف در بیت‌المال دیده شد و جرمی به اثبات برسد، رأفت اسلامی شامل حال متخلفان نخواهد شد و با این افراد به طور جدی و با قاطعیت برخورد خواهد شد حتی اگر آن مدیر بازنشسته باشد.

 

وی افزود: بعد از 40 سال انقلاب، با وجود تحریم‌ها، فشارها، جنگ و ترورها اکنون وضعیت مناسبی نداریم و فشارهای درونی و بیرونی مردم را نگران کرده است اما کارگزاران با توجه به اختیاراتی که دارند نباید سوءاستفاده کنند و به پیکره این کشور ضربه بزنند. بستر فساد باید از بدنه دولت جمع شود و اگر شخصی در هر پست و مقامی مرتکب خطایی شود، با صراحت و جدیت با وی برخورد قانونی خواهیم کرد.

 

طالبی خطاب به مدیران و مسئولان بیان کرد: پست و مقامی که امروز در اختیار شما بزرگواران قرار دارد، ابدی و ماندگار نیست پس به گونه‌ا ی عمل کنید که در مقابل پروردگار و مردم سربلند باشید و علاوه بر این نیز زیرمجموعه‌های خود را کنترل کنید تا حق افراد جامعه به ناحق پایمال نشود.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics