تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

دانشجویان برتر جشنواره‌های کشوری تخفیف شهریه می‌گیرند

بوشهر - معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور گفت: دانشجویان برتر جشنواره‌های کشوری تخفیف شهریه می‌گیرند.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری مهر، محمد هادی امین ناجی صبح شنبه در دیدار با مدیران فرهنگی مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور اظهار داشت: از سال جاری به دانشجویان برتر جشنواره‌های فرهنگی، علمی و ورزشی تخفیف شهریه تعلق خواهد گرفت.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی در خصوص تخفیف شهریه دانشجویان برتر المپیادهای ورزشی افزود: برای دانشجویانی که رتبه‌های برتر را در جشنواره‌های کشوری کسب می کنند علاوه برحکم جشنواره نامه‌ای با امضای معاون اداری مالی و معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی اهدا می شود و با توجه به رتبه های کسب شده تخفیفاتی به آنها تعلق می گیرید.

 

امین ناجی همچنین در خصوص همکاری اعضای علمی با انجمن های علمی دانشجویی گفت: با تصویب شورای فرهنگی به اعضای هیئت علمی که انجمن های علمی دانشجویی همکاری می کنند حکم مشاوره داده خواهد شد.

 

وی در خصوص حمایت های مالی از دانشجویان گفت: علاوه بر وام بانک عامل که به همه دانشجویان متقاضی پرداخت می شودامسال  اعتبار خوبی از طرف وام صندوق رفاه و بنیاد علوی  برای دانشگاه پیام نور اختصاص داده شده است که دانشجویان می توانند از آن اسفاده کنند.

 

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور بیان کرد: برای دانشجویان کم بضاعتی که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند و مشکلات مالی عدیده ای دارند با کمک بنیاد علوی اعتباراتی در نظر گرفته شده است

منبع خبر: خبرگزاری مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics