تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

رسیدگی خارج از نوبت به پرونده اخلالگران ناوگان حمل ونقل جاده‌ای در استان کرمان

- رئیس کل دادگستری استان کرمان از رسیدگی خارج از نوبت به پرونده اخلالگران ناوگان حمل و نقل جاده‌ای خبر داد و گفت: قضات رسیدگی کننده ضمن برخورد قاطع مراتب را به اطلاع عموم مردم خواهند رساند.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری میزان یدالله موحد  اظهار داشت: نظر به اینکه امنیت تردد در مسیر محور‌های مواصلاتی از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است، لذا تامین امنیت ناوگان حمل و نقل علی الخصوص برای وسائط نقلیه‌ای که مایحتاج عمومی را حمل می‌کنند در اولویت کار دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی قرار دارد.

 

نماینده عالی دستگاه قضائی در استان کرمان اعلام کرد: متاسفانه عده‌ای قلیل و انگشت شمار از افراد شرور تحت تاثیر فضای روانی ایجاد شده توسط معاندین؛ با قصد مختل کردن حمل و نقل کالا‌های ضروری مردم مبادرت به ناامن سازی و تعرض به وسائط نقلیه سنگین و رانندگان آن‌ها نموده اند. 

 

موحد خاطرنشان ساخت: بدون شک اگر چنین اقدامی مسلحانه و به قصد ارعاب این قشر خدوم و زحمت کش بطور عام باشد از مصادیق بارز محاربه و مرتکب مستوجب مجازات حد شرعی است یا اینکه رفتار ارتکابی با وجود شرایط از مصادیق راهزنی و یا تبانی برای ارتکاب جرم علیه اموال و جان مردم می‌باشد.

 

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

رئیس شورای قضائی استان کرمان تصریح کرد: بمنظور پیشگیری و عبرت آموزی، دادستان‌ها و سایر قضات رسیدگی کننده با سرعت، قاطعیت و برابر موازین شرعی و قانونی به این قبیل جرائم رسیدگی و مرتکبین را به مجازات مناسب برسانند و متعاقب آن اطلاع رسانی لازم بعمل آید تا برای سایرین عبرت آموز و موجب آسایش و امنیت عمومی در محور‌های مواصلاتی استان شود.

 

منبع خبر: خبرگزاری میزان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics