تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

راه اندازی ۳ رشته تحصیلات تکمیلی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: دو رشته کارشناسی ارشد در سال آینده در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از ایسنا، ابوالقاسم هادی نیا امروز(چهارشنبه ۲۵ مهر ماه) در جمع دانشجویان افزود: همچنین در سال آینده یک رشته نیز در مقطع دستیاری راه اندازی می‌شود که در مجموع سه رشته تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه راه اندازی خواهد شد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی اظهارکرد: ۶۹ دانشجوی دستیاری در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

 

مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه این دانشگاه در چهار رشته بیماری‌های کودکان، جراحی عمومی،  زنان و زایمان و دستیار تخصصی بیماری‌های داخلی دانشجو می‌پذیرد، خاطرنشان کرد: ۲۲ نفر در رشته بیماری‌های داخلی، ۱۷ نفر در رشته زنان و زایمان، ۱۵ نفر در رشته بیماری‌های کودکان و ۱۵ نفر نیز در رشته جراحی عمومی در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

 

هادی نیا تصریح کرد: همچنین تلاش می‌کنیم که رشته‌های دکترای تخصصی آموزش بهداشت، آموزش پرستاری و کارشناسی ارشد ناپیوسته در رشته‌های زیست فناوری پزشکی، بهداشت پرتوها و آمار زیستی نیز در این دانشگاه راه‌اندازی شود.

 

وی ادامه داد: امیدواریم که با تلاش‌های انجام شده، از سال ۹۸ نیز سه رشته جدید دستیار بیهوشی، کارشناسی ارشد آموزش مامایی و علوم تغذیه نیز در این دانشگاه راه‌اندازی شود.

 

مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اضافه کرد: در این دانشگاه ۹ رشته کارشناسی ارشد ناپیوسته وجود دارد و ۱۶۹نفر دانشجو در این رشته‌ها مشغول به تحصیل هستند.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics