تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

بیرانوندی: رسیدگی به وضعیت بازنشستگان را از حالت شعاری خارج کنید

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خطاب به نوبخت گفت: رسیدگی به وضعیت بازنشستگان را از حالت شعاری خارج کرده و اکنون که زمان تدوین لایحه بودجه است به تعهد دولت در برنامه ششم عمل کنید.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از  ایسنا، محمد بیرانوندی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در تذکر شفاهی جلسه امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت فوق‌العاده، برنامه فوق‌العاده می‌خواهد. منفعل بودن هر مسئول در شرایط بحرانی کنونی ضمن خیانت به ملک و مملکت ارمغانی جز تضعیف اعتماد و پاشیدن بذر ناامیدی نخواهد داشت.

 

بیرانوندی خطاب به وزرای کشور گفت: اگر قبول دارید که وضعیت اقتصادی مملکت عادی نیست، برنامه ویژه و متفاوت شما برای وزارتخانه‌های تحت عمرتان چیست؟ به درستی که در کوی فقیران خانه‌ها سخت ویران است، ما در بین مردمیم و خبر داریم اگر شما نیز خبر دارید که هیچ اما اگر نمی‌دانید با عرض تاسف باید بگویم چه فراوان‌اند انسان‌های شریفی که قادر نیستند قرص نانی تهیه کنند.

 

وی افزود: وزارت رفاه باید با قید فوریت برای تامین مایحتاج اولیه دهک‌های پایین جامعه اقدام کنند. این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در مورد اوضاع آشفته بازنشستگان کشوری و لشگری گفت: اگر کسی به حال و روز بازنشستگان که عمر و جوانی خود را صرف خدمت و سربلندی این بوم و بر کرده‌اند رسیدگی نمی‌کند چرا بازنشستگان را در نمی‌یابند؟ بازنشستگان به جای استراحت و بهره‌مندی از نعمت بازنشستگی دارند با فقر و فلاکت و بیماری دست و پنجه نرم می‌کنند.

 

نماینده مردم خرم‌آباد خطاب به نوبخت گفت: رسیدگی به وضعیت بازنشستگان را از حالت شعاری خارج کنید و اکنون که زمان تدوین لایحه بودجه است، به تعهد دولت در برنامه ششم عمل کرده و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در بودجه ۹۸ را لحاظ کنید. بیرانوندی در پایان خطاب به معاون رئیس جمهور افزود: خیل عظیم نیروهای اداری از جمله بخش عظیمی از فرهنگیان از نان شب خود گذشته‌اند تا مدرکی را اخذ کنند. آیا اکنون سزاوار است که مدرک این‌ها را لحاظ نکنید؟

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics