تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

دانشگاه‌های برتر آلمان سال آینده به ایران می‌آیند

معاون بین‌الملل دانشگاه علم و صنعت از حضور نمایندگان دانشگاه‌های برتر کشور آلمان در ایران به منظور بررسی راهکارهای توسعه تبادلات علمی و آموزشی دو کشور خبر داد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از ایسنا، دکتر شاه‌حسینی ضمن اعلام این مطلب به مهم‌ترین دستاورد سفر اخیر دانشگاه‌های برتر ایران به کشور آلمان اشاره کرد و گفت: اخیرا روسا و معاونین حدود11 دانشگاه از ایران به منظور هم اندیشی و بررسی راهکارهای توسعه فعالیت‌های علمی و آموزشی دو کشور به آلمان سفر کرده‌اند و در این سفر که به میزبانی مجمع روسای دانشگاه‌های آلمان برگزار شد، از سه دانشگاه جامع، کاربردی و پژوهش‌محور این کشور بازدید کردند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی در ادامه تصریح کرد: اولین دور سفر دانشگاه‌های کشور المان تیر ماه سال گذشته با حضور روسای دانشگاه‌های برتر این کشور به میزبانی دانشگاه علامه طباطبایی در حوزه علوم انسانی و اجتماعی اتفاق افتاد و سومین سفر علمی این کشور نیز بهار سال آینده در ایران صورت می گیرد. در واقع دانشگاه علم و صنعت به عنوان مسئول هماهنگ کننده ارتباطات علمی دو کشور ایران و آلمان هماهنگی این نشست‌ها را بر عهده خواهند گرفت.

 

معاون بین‌الملل دانشگاه علم و صنعت خاطرنشان کرد: در سفر اخیر دانشگاه‌های ایران به کشور آلمان مسئولین مراکز علمی دو کشور نشست‌ها و میزگردهایی در خصوص زمینه‌های تبادلات علمی و بررسی زمینه‌های همکاری‌های مشترک دوجانبه برگزار نمودند و بیشتر روی این مباحث تمرکز کردند که افق آینده ارتباطات علمی دو کشور بر چه اساسی شکل بگیرد و با توجه به اینکه دانشگاه‌های کشور آلمان برخلاف دانشگاه‌های ایران که در همه زمینه‌ها فعالیت می‌کنند، بیشتر کاربردی و پژوهش محور هستند سطح همکاری‌های علمی دو کشور مورد بررسی قرار گرفت. 

 

دکتر شاه حسینی در پایان خاطرنشان کرد: در ارتباطات اخیر دانشگاه‌های دو کشور نوع همکاری و تفاهم‌نامه‌های توسعه در سطوح دانشجویان و اساتید نیز  مورد بحث قرار می‌گیرد و خوشبختانه در حال حاضر نیز ارتباطات خوبی بین مراکز علمی دو کشور وجود دارد.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics