تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

پذیرش گروهی دانشجو از کشور عراق

معاون بین الملل دانشگاه صنعتی امیرکبیر از اخذ مجوز برای پذیرش دانشجوی گروهی از کشور عراق در این دانشگاه خبر داد و گفت: درحال حاضر تعداد ۲۳۲ دانشجوی خارجی در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از ایسنا، دکتر ابوالقاسم مسگرپور طوسی در همایش اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، گفت: مذاکرات نهایی برای جذب گروهی دانشجو از کشور عراق در این دانشگاه انجام شده و به زودی این دانشجویان پذیرش می‌شوند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی در ادامه افزود: معاونت بین الملل دانشگاه صنعتی امیرکبیر برنامه‌هایی نظیر همکاری دانشجویان و اساتید با دانشگاه‌های خارجی، همکاری پژوهشی و آموزشی با دانشگاه‌های خارجی در میان دانشگاه‌های جهان را پی گیری می‌کند.

 

معاون بین الملل دانشگاه صنعتی امیرکبیر خاطرنشان کرد: در راستای فعالیت‌های بین المللی این دانشگاه مرکز زبان را نیز راه اندازی کردیم که حدود هزار و ۷۵۰ نفر در این مرکز آموزش دیده‌اند.

 

وی گفت: درحال حاضر تعداد ۲۳۲ دانشجوی خارجی در دانشگاه امیرکبیر مشغول تحصیل هستند و دانشکده مهندسی برق بیشترین دانشجوی خارجی را دارد. همچنین بستری فراهم شد تا دانشجویان غیرایرانی بتوانند دروس کارآموزی را بگذرانند که در این راستا تعداد ۱۱ دانشجوی خارجی این رویه را اخذ کرده‌اند.

 

معاون بین الملل دانشگاه صنعتی امیرکبیر با تاکید بر اینکه دانشگاه امیرکبیر دوره‌های آموزشی مشترک با دانشگاههای کشورهای فرانسه، آلمان، هلند و بلژیک را برگزار می‌کند، اظهار کرد: طی یک سال گذشته بیش از ۱۳۰ هیات از ۲۸ کشور خارجی از این دانشگاه بازدید کردند و طی ماه‌های اخیر نیز طرح فرصت مطالعاتی خارجی ۲ ماهه برای اساتید این دانشگاه اجرا شد که تعدادی از اساتید در قالب این طرح به کشورهای خارجی اعزام شدند.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics